Testers nieuwe functionaliteit Toon gezocht | Eneco Community

Testers nieuwe functionaliteit Toon gezocht

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,

Wij zijn continu bezig om de mogelijkheden van Toon uit te breiden. Deze nieuwe mogelijkheden willen we in een onderzoek aan Toon-gebruikers voorleggen.

In een individueel onderzoek van 60 minuten lopen wij een nieuwe functionaliteit van Toon met je door om te zien hoe je hiermee uit de voeten kunt. Je hoeft niks voor te bereiden. Uiteraard vergoeden wij de reis- en parkeerkosten en ontvang je een attentie in de vorm van een VVV bon t.w.v. €40,- .

Wij laten dit gebruikersonderzoek uitvoeren door Valsplat. Valsplat is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat de gebruiksvriendelijkheid van websites en andere interactieve producten onderzoekt. Het onderzoek vindt plaats op maandag 5 augustus op het kantoor van Valsplat, tegenover het Centraal Station in Amsterdam.

Heb je interesse om aan het onderzoek deelnemen? Geef middels de enquête aan wanneer je beschikbaar bent.

Op basis van alle reacties stelt Valsplat een testpanel samen. Als je geselecteerd bent, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Aanmelden kan tot 1 augustus!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

28 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
🆒Aangemeld. Altijd leuk om te filosoferen over Nieuwe toon mogelijkheden. 
Ook ik heb mezelf aangemeld.
Want juist uitbreidingen op Toon hebben mijn interesse nu!
Reputatie 7
Badge +7
Jammer dat je ff voor 60 minuten naar a-dam moet , 
Dat is niet te doen voor een goeree overflakkee,er:D
Was het wat dichterbij geweest had ik me zeker aangemeld.

Maar ik vertrouw er op dat door de aanmelders de zaak goed behartigd word .🆒

Hoi Jan,
Wat dacht je wat; natuurlijk doe ik dat!
Tenminste...............als ik wordt uitgenodigd......................
Reputatie 6
Badge +1

Hoezo niet te doen....... Ook niet met het openbaar vervoer. ( kosten worden betaald stond er bij). En als je slim bent, neem je de vrouw mee en ga je verder in Amsterdam rond stappen. Terasje pakken, winkels bezoeken, museumpje pakken  etc. :rolleyes: Is maar een suggestie. Snijd het mes zo aan 2 kanten.

Zo werkt een ondernemer ook. Gaat ergens naar toe voor zaken, geeft dit op als bedrijfsonkosten en plakt er vervolgens een paar dagen vakantie aan. Vervoer is zo betaald en heb je dus goedkoop vakantie.
Reputatie 1
Jammer dat ik vanwege mijn werk niet kan komen. Had graag mee gefilosofeerd over uitbreidingen van Toon. Erg jammer, maar ik denk dat het testpanel de belangen goed kan en zal behartigen 🙂
Reputatie 7
Badge +7

En als je slim bent, neem je de vrouw mee en ga je verder in Amsterdam rond stappen. Terasje pakken, winkels bezoeken, museumpje pakken  etc. :rolleyes: Is maar een suggestie. Snijd het mes zo aan 2 kanten.

wat denk je wel dat dat kost haha dat vergoed eneco ni hoor jurgen :rolleyes:

succes jij en Ton ik denk wel dat jullie uitgenodigt worden.
Ik heb me ook aangemeld :o

Vooral eventuele Z-Wave uitbreidingen lijken mij interessant evenals enige thermostaat functies die ik nu nog mis. 

En als je slim bent, neem je de vrouw mee en ga je verder in Amsterdam rond stappen. Terasje pakken, winkels bezoeken, museumpje pakken etc. :rolleyes: Is maar een suggestie. Snijd het mes zo aan 2 kanten.

wat denk je wel dat dat kost haha dat vergoed eneco ni hoor jurgen :rolleyes:

succes jij en Ton ik denk wel dat jullie uitgenodigt worden.

Hoi Jan,
Voor Valsplat/Eneco ben ik een koopie.
Een paar haltes met de metro en dat was het.....................
Dus qua kosten moet een uitnodiging er gewoon inzitten.
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben vandaag gebeld en mag een kijkje gaan nemen. Om geen valse verwachtingen te scheppen, mag er over het onderzoek zelf geen correspondentie plaats vinden. Ik kan en mag het straks dus ook niet vertellen, wat ze willen weten en ofdat er nieuwe functies aan komen, en welke dit dan ook zijn. Maar ik heb er wel zin in.
Sterker nog; ik heb de definitieve Email-uit uitnodiging al binnen!
Reputatie 6
Badge +1
Sterker nog; ik heb de definitieve Email-uit uitnodiging al binnen!

en welke tijd mag jij? Ik om 09.30
Ik mag om 12:00 uur; jammer we zien elkaar dus niet.
Ik ben 's-morgens een slow starter; vandaar die gekozen tijd.
Reputatie 6
Badge +1
Ik mag om 12:00 uur; jammer we zien elkaar dus niet.
Ik ben 's-morgens een slow starter; vandaar die gekozen tijd.

Jammer, maar ik heb vroeg gekozen, om zeker acte the prezance te kunnen geven en het is de bedoeling om nog even A-dam in te schieten. ( Mits alles gaat, zoals ik hoop dat het gaat). Ik heb nog even georege cloenie koffie nodig :) Om maar geen reclame te maken
Oké, je bedoelt Nespresso?
Heel goed! Mijn favoriete lungo/espresso/cappuccino

De espresso bar in het Eneco hoofd-gebouw is bijna net zo lekker!
Die weten hun bezoekers wel te verwennen hoor!
Reputatie 6
Badge +1
Oké, je bedoelt Nespresso?
Heel goed! Mijn favoriete lungo/espresso/cappuccino

De espresso bar in het Eneco hoofd-gebouw is bijna net zo lekker!
Die weten hun bezoekers wel te verwennen hoor!

Ben nog nooit bij Eneco geweest, dus ik kan dat niet beamen.
Ja kijk ikke wel op de klantenavond eerder dit jaar. 
Koffiebars heb ik niet zo'n hoge pet van op, maar deze deed me meteen aan m'n Nespresso denken. 
Reputatie 7
Badge +7
Zoals verwacht mogen jullie er naar toe .
wel jammer dat er geheimhoudings plicht is :rolleyes:

veel succes toe gewenst .

mvg,
jan
Hoi Jan,
Dank je!
De geheimhoudingsverplichting is wel logisch natuurlijk.
Ik zie er naar uit!
Reputatie 6
Badge +1
Het was gezellig in A-dam en ik heb me kostelijk vermaakt, moet ik zeggen. Maar het was wel vroeg, ( was blijkbaar niet de enigste waar het vroeg voor was. Kwam bijna te-laat. ( hihi)))....maar daar had ik zelf voor gekozen en het was warm 🆒 Zowel binnen als buiten. Daarbij een keer kennis gemaakt met een van de moderators, is ook wel eens fijn. En de VVV waardebonnen........, die zijn diezelfde dag aan besteed nespresso koffie. Kan ik nog eens lekker nagenieten;)
Ja was een leuk onderzoek ( meer kan ik er niet over kwijt ) en een geslaagde dag. Wil wel meer van z'n dagen doen.
Hoi Jürgen,

Inderdaad het was erg gezellig druk in Amsterdam. 
Ruim op tijd meldde ik mij voor de test voor 12:00 uur en werd ontvangen met koffie en koek. 
Ik vond het een erg leerzaam uurtje; ook ik heb aangegeven bij eventuele vervolgtesten ook van de partij te willen. 
Badge
Hoi Jürgen,

Ruim op tijd meldde ik mij voor de test voor 12:00 uur en werd ontvangen met koffie en koek. 
Ik vond het een erg leerzaam uurtje; ook ik heb aangegeven bij eventuele vervolgtesten ook van de partij te willen. 
leuk, leuk, leuk!
Was even weg, had dit dus gemist, .....Ik weet zeker dat jullie goede " vertegenwoordigers" zijn geweest!
Tuurlijk waren wij dat. Ik heb je daar gemist!
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

leuk, leuk, leuk!
Was even weg, had dit dus gemist, .....Ik weet zeker dat jullie goede " vertegenwoordigers" zijn geweest!

Ik heb me kostelijk vermaakt en goed mijn mening geprojecteerd in mijn optiek.
Reputatie 3
Badge +1
Dus jullie mogen er niets over vertellen?!
Wel heel erg jammer eigenlijk.... Ik had zelf ook wel willen gaan testen maar kon die dag echt niet 😞