Test jij mee met een nieuwe functie op Toon? | Eneco Community

Test jij mee met een nieuwe functie op Toon?

Reputatie 4
Badge +2
Er komt een nieuwe functie aan op Toon! Die functie willen we graag testen, test jij mee?

We zoeken zowel testers met Toon als testers zonder Toon.

Belangrijke voorwaarden:
- Je woont in Zuid-Holland
- Je hebt Wifi thuis
- Je hebt een smartphone
- Bereid om 2 keer een kleine online vragenlijst in te vullen

Ben je geen forum-lid maar wil je wel graag mee testen? Stuur dan een mail naar: testersgezocht@eneco.com

Voldoe jij aan deze voorwaarden en lijkt het je leuk mee te testen? Meld je dan aan door een reactie achter te laten op dit topic en wellicht kom jij in aanmerking om mee te testen. Ik kan helaas nog niets zeggen over de functionaliteit die we gaan testen, daar komen de testers als eerste achter...

Aanmelden kan tot en met maandag 6 juni 2016.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

150 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
@Stefan

Volgende keer postcodegebied 2000-2099? ;)

Fijn weekend!
Reputatie 1
Badge +2
Ik wil wel mee doen
Hoi Stefan, lijkt me leuk om mee te doen!
Reputatie 4
Badge +2
Goed nieuws: het werkgebied is uitgebreid! Iedereen in Zuid-Holland kan zich aanmelden. Aanmelden kan tot en met a.s. maandag.
Badge
Ik doe graag mee! 🙂 ben benieuwd naar de nieuwe functie.
Reputatie 7
Badge +8
Zou graag meedoen, maar helaas niet mij woongebied.. Volgende keer Overijssel Stefan? 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Bij deze Stefan!
Ik meld me aan.
Reputatie 2
Badge +1
Yes, ik meld mij aan!
Badge
Ik meld me graag aan.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Stefan kan ik als veld tester ook mee doen ?
of heb ik die functie al om te testen ?
Reputatie 4
Badge +2
@jvdl; iedereen kan meedoen, het betreft een nieuwe functie die nog niet bij veldtesters wordt getest.
Ik doe graag mee.
Reputatie 7
Badge +7
@jvdl; iedereen kan meedoen, het betreft een nieuwe functie die nog niet bij veldtesters wordt getest.

dan hou ik me aanbevolen Stefan 🙂
Nu dat geheel Zuid-Holland mag meedoen, wil ik ook m'n steentje wel bijdragen met het testen van een nieuwe functie op de Toon.
Badge +3
Nou dat lijkt me wel leuk, dus als de mogelijkheid er is dan hoor ik het graag.
Badge
Ik meld me ook aan voor het testen van deze nieuwe functie...
Reputatie 1
Badge
Ik wil graag mee doen 🙂
ik meld mij aan :8
Badge
Valt Vianen nog onder het oude zuid holland of valt dat in utrecht in jullie systeem?
Anders ben ik wel geïnteresseerd!
Ook ik wil meedoen. Sinds kort is Toon hier actief, maar bij gebrek aan slimme meters nog geen gebruikservaring ten aanzien van verbruik.
Stefan, Lijkt mij ook leuk om te testen
Hoe zit het met de uitbreiding in het gebied over (de ) ijssel. Zou graag weer eens aan een test mee willen doen. Sta al een tijdje droog na de Eneco filmpjes. 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoi Stefan, ik doe graag mee!

Leo C.
Ik woon in zuid-holland. En ik wil wel graag meedoen. Hopelijk net op tijd om mij aan te melden.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor al jullie aanmeldingen! De inschrijving is inmiddels gesloten. Jullie zullen per e-mail meer horen over het project 🙂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen