Termijnbedrag pushen naar Toon | Eneco Community

Termijnbedrag pushen naar Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

69 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
@R. Beek & @M. Ruiterman

Jullie ingeschat verbruik is naar Toon verstuurd.
Badge +1
Beste,

Ik heb het termijnbedrag aangepast in 'MijnEneco'. Kunnen jullie dit a.u.b. pushen naar mijn TOON?

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +4
@TimeKeeper,

Uiteraard! Ik heb het ingeschat verbruik zo aangepast dat dit overeenkomt met een termijnbedrag van € 137,00. Toon ontvangt nu spoedig de nieuwe waardes.
(nog) geen idee waar je je termijnbedrag kan vinden, mocht het bij mij niet het juiste bedrag zijn dan wil ik ook mijn termijnbedrag gepushed naar mijn Toon.
(nog) geen idee waar je je termijnbedrag kan vinden, mocht het bij mij niet het juiste bedrag zijn dan wil ik ook mijn termijnbedrag gepushed naar mijn Toon.

Hangt er van af welke software versie op je Toon®️ draait.

Misschien moet je hier ook even kijken en stemmen hopelijk:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583
Heb versie 3.7.9
Bedankt voor de tip/link, heb gestemd.
Heb versie 3.7.9
Bedankt voor de tip/link, heb gestemd.

Graag gedaan en bedankt voor je stem!

In jouw geval heeft Eneco dus zeer tegen de wil van velen hier jouw geschatte jaarverbruik verstopt in Toon®️.
Wil je het weten dan zal je het dus aan een moderator moeten opvragen.
Wel kan je je geschatte maand bedrag terug vinden.
Kijk maar eens via je statusoverzicht naar de info mogelijkheid. Dan kom je het geschatte maand verbruik tegen.
Als uiteraard de de geschatte jaarverbruiken wel naar je Toon®️ zijn gepusht.

In jouw geval heeft Eneco dus zeer tegen de wil van velen hier jouw geschatte jaarverbruik verstopt in Toon®️.
Wil je het weten dan zal je het dus aan een moderator moeten opvragen.

Dan wil ik inderdaad ook mijn termijnbedrag gepushed naar mijn Toon.
Reputatie 1
Badge +1
Zou ik het ook gepusehed kunnen krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
@stitch_duck en @Niel
Ik heb de juiste waardes naar Toon gestuurd
Reputatie 1
Badge +1
Badge
goede morgen,

Wij zouden ook heel graag onze aangepaste termijn van een aantal maanden terug doorgestuurd willen krijgen naar onze Toon.

Alvast bedankt.
@stitch_duck
Ik heb de juiste waardes naar Toon gestuurd

Kon niet eerder reageren, bedankt!! Gelijk een vraagje, zijn deze waardes ook ergens te zien op mijn Toon?
Helaas alleen de afgeleide maandwaardes van de geschatte jaar verbruiken.
Deze jaarschatting wordt sinds versie 3.7.8 door Eneco voor ons "verstopt"

Zie de Poll daarover. Heb je daar ook gestemd om deze waarde weer zichtbaar te krijgen?
Mijn termijnbedrag is aangepast. Kunnen jullie dit aanpassen/pushen naar mijn TOON?
Reputatie 7
Badge +6
@Stitch_duck,

Goed dat je het aangeeft! De juiste inschatting bij het nieuwe termijnbedrag verstuur ik naar Toon. Hooguit morgen is het aangepast.
Kan mijn aangepaste termijnbedrag ook naar mijn toon gestuurd worden?
Reputatie 7
Badge +4
@L. Hoornweg

Je nieuwe termijnbedrag is naar Toon verstuurd. Let op dat er 24 uur overheen kan gaan, voordat dit zichtbaar is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen