vraag

Termijnbedrag aangepast maar nog niet zichtbaar in Toon (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

39 Reacties

P. Gaastra
@moderator :: Ingeschat verbruik in Toon bedrag eerst €0,00, dan te hoog (€300) en nu veel lager dan januari 2016. Hoe komt dat, c.q. wat zou het moeten zijn??
P. Gaastra
Jammer dat de moderator niet reageert. Betrouwbaarheid van ingeschat verbruik versus daadwerkelijk verbruik heeft op deze manier geen enkele waarde.
MSXGames
Kan mijn maand bedrag (die ik pas heb aangepast) door gestuurd worden naar mijn Toon? Er staat nu een verkeerd bedrag.
Of moet ik dat ergens anders melden ?
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Nee hoor, hier melden is voldoende.
MSXGames
Brandje wrote:

Nee hoor, hier melden is voldoende.

Dank voor je antwoord, dan is het nu dus wachten 🙂
Folkert
Reputatie 4
Badge+6
@P. Gaastra

Ik heb de verbuiken naar je Toon gestuurd deze zie je op korte termijn verschijnen in je Toon.
E.I. Schreuder- van der Velden
Ik heb mijn termijnbedrag na de jaarnota meteen opgehoogd, in augustus. In november/december schrok ik toen ik 60 euro boven mijn geschatte gasverbruik zat, dus weer opgehoogd. Maar begrijp ik het goed dat de Toon rekent naar het termijnbedrag wat Eneco heeft ingevoerd? En niet het termijnbedrag wat ik al 2x heb opgehoogd?

Als het klopt, willen jullie het dan op mijn Toon aanpassen zodat ik goed kan zien wat de goede kosten zijn?
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
E.I. Schreuder- van der... wrote:

Ik heb mijn termijnbedrag na de jaarnota meteen opgehoogd, in augustus. In november/december schrok ik toen ik 60 euro boven mijn geschatte gasverbruik zat, dus weer opgehoogd. Maar begrijp ik het goed dat de Toon rekent naar het termijnbedrag wat Eneco heeft ingevoerd? En niet het termijnbedrag wat ik al 2x heb opgehoogd?

Als het klopt, willen jullie het dan op mijn Toon aanpassen zodat ik goed kan zien wat de goede kosten zijn?

Voor elke aanpassing die je zelf doet, moet je bv hier even vragen dat nieuwe ingeschatte verbruik wat daar bij hoort naar je Toon®️ te pushen.
Brandje wrote:

E.I. Schreuder- van der... wrote:

Voor elke asnpasding die je zelf doet, moet je bv hier even. Ragen dat nieuwe ingeschatte verbruik wat daar bij hoort naar je Toon®️ te pushen.

Dank je wel, ik had daar echt geen idee van. Dan valt de jaarrekening dus straks toch nog mee haha.
Kan er iemand van Eneco dit naar mijn Toon pushen?
DeniseMR
Reputatie 2
Badge+1
@E.I. Schreuder- van der Velden

Bij deze naar je Toon verstuurd, hier kan maximaal 24 uur overheen gaan voordat het ook voor jou zichtbaar wordt.
DeniseMR wrote:

@E.I. Schreuder- van der Velden

Bij deze naar je Toon verstuurd, hier kan maximaal 24 uur overheen gaan voordat het ook voor jou zichtbaar wordt.

Ik zag al dat het aangepast was. Bij gas ging hij van 18 euro meer naar 54 euro minder. Ik dacht dit klopt wel aangezien ik het maandbedrag met 53 euro heb verhoogd. Maar na een uur versprong hij weer en staat er dat we 13 euro meer hebben. Stroom werd minder en is minder gebleven.
Nogal een verschil.. Klopt hij nu of duurt het nog even voordat hij goed staat?
Brandje
Reputatie 4
Badge+7
Heb je een software versie op je Toon®️ lager dan 3.7.7?

Zo ja dan kan je op de statuspagina op de I klikken en je ziet het geschatte jaarverbruik.

Zo niet, dan is dit nu weer een voorbeeld waarbij je zelf je geschatte jaarverbruik niet kan zien en er zicht op kan houden.

Vele vinden dit erg irritant en daar loopt dan ook een Poll voor om er op te stemmen:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index1.html#post139400
M.M.C. van Est
Graag mijn ingeschat verbruik naar mijn Toon sturen, zou gisteren gebeurt zijn, maar zie nog geen wijzigingen?! De laatste aanpassing is van juni 2016!
Kelly
Reputatie 2
Badge+3
Hallo M.M.C van Est,

Ik heb de gegevens naar Toon verstuurd.
Graag toekomstige Toon vragen stellen via ons nieuwe Toon forum te vinden op forum.toon.nl

Groet, Kelly