Temperatuur instellingen | Eneco Community
vraag

Temperatuur instellingen

• 9 januari 2016
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

Waarom is gekozen voor WEG -THUIS-COMFORT-SLAPEN inde thermostaat.
Veel logischer is OPSTAAN-WEG-THUIS-SLAPEN.

Ik heb nl geprobeerd om de indeling te veranderen in volgorde maar dit is mij niet gelukt.
Normaal verwarm ik het huis even voor om te douchen en gaat de thermostaat lager bij vertrek en gaat weer omhoog bij thuiskomst.
Natuurlijk kan er bij andere gebruikers een andere voorkeur zijn.
Mogelijk kan TOON zo uitgevoerd worden dat men zelf een voorkeursindeling kan instellen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

De volgorde is totaal niet relevant; immers je koppelt een tijd aan een gekozen programma en dan komt het vanzelf in de volgorde te staan, zoals je het wilt gebruiken.

Wil je vrij de indeling wil verschuiven dan kan je bv je idee aandragen in het topic Ideeën en wensen.
Reputatie 2
Ik zie dat je maar 4 programma's nodig hebt, dan valt er toch wel een mouw aan te passen? Ik heb zelf een paar weken geleden voorgesteld in het forum Suggesties, ideeën en verbeterpunten om zelf de naam te kunnen aanpassen van de programma's. Dan zou het voldoen aan jou wensen!

Hier de post en als je door dit topic scrolled kun je lezen dat je niet de enige bent die deze vraag had:
https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/welke-toevoeging-jij-hierna-op-toon-willen-zien-7655/index12.html#post97768

Overigens is het niet zo dat alles wat we voorstellen in dit topic er ook echt komt. Dan zouden de software ontwikkelaars nog wel ff werk hebben! 😳