Tekst, Weg Thuis Slapen Comfort zelf veranderen. | Eneco Community
vraag

Tekst, Weg Thuis Slapen Comfort zelf veranderen.

Badge +2
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 320 reacties
Zal fijn zijn als je deze gekozen teksten zelf kan veranderen.

19 Reacties

Hoi Jan,

Dat kan bij sommige een onbedoeld neven effect hebben. Denk maar aan de standaard gekoppelde acties van Slapen en Weg.
Badge +5
Helemaal mee eens, laat de klant zelf de tekst kiezen maar helaas al te vaak ter sprake gebracht en ik zie dit ook graag veranderen.
Als alternatief zou ik dan voor een 5e temperatuurstand kiezen.
Beste moderator wat zijn de huidige kansen?
Badge +2
Helemaal mee eens, laat de klant zelf de tekst kiezen maar helaas al te vaak ter sprake gebracht en ik zie dit ook graag veranderen.
Als alternatief zou ik dan voor een 5e temperatuurstand kiezen.
Beste moderator wat zijn de huidige kansen?

Juist, die 5e temperatuurstand zal super zijn!

Moderator(s) jullie zijn aan slag!
Kijk Jan, dat is waar ik inmiddels al 5 jaar voor pleit.
Ik zou graag de bestaande 4 keuzes uit willen breiden naar 6 stuks.
Dus bv Thuis1 en Thuis2 en Comfort1 en Comfort2.
Laatst heb ik het wederom bij Quby ook voorgelegd.
Badge +5
Reden genoeg om de abonnements verhoging meer inhoud te geven.
Kom op moderator denk met ons mee en vooral, help ons mee dit voor elkaar te krijgen.
Reputatie 5
Badge +3
@allen,

Duidelijk dat jullie graag de teksten van de programma's zelf willen veranderen. Ik ga eens informeren of dit eraan zit te komen...
Hoo Theo; Jan,

Soms dan denk ik met weemoed terug aan de ChronoTherm IV, die jaren geleden al 6 keuze mogelijkheden had.
Nu is er een tussen oplossing via Triggi, maar in 1e aanleg is Toon een thermostaat en dit behoort tot de basis mogelijkheden van Toon.
@allen,

Duidelijk dat jullie graag de teksten van de programma's zelf willen veranderen. Ik ga eens informeren of dit eraan zit te komen...

Perfect Kelly, maar uitbreiding van de standaard 4 keuzes geeft denk ik veel meer keuze mogelijkheden.
Reputatie 5
Badge +3
Precies! Ik neem het mee en hoop snel wat te kunnen vertellen hierover!
Badge +5
@allen,

Mooi Kelly, als pleister op de “abo wonde” zou dat een hele mooie uitbreiding zijn. Ook ik pruts al jaren met de aangepaste “weg” en “slapen” standen. Héél onhandig, de nieuwe Lyric 6 van Honeywell, een minder slimme thermostaat heeft zelfs ook standaard 6 mogelijkheden.
Kelly, ik hoop dat je ons verzoek extra aan kunt moedigen bij Quby of wie dan ook die daar een vinger in de Toon-pap heeft.
Maak ons blij(er).
Groet, Theo.
Reputatie 7
Badge +8
Ook hier werk ik met Triggi, om iets meer schakel mogelijkheden te hebben.
Zo heb ik extra thuis en comfort functie in Triggi staan.
Zo staat er een optie in als vandaag als zondag in.
Zal het ook zeker toejuichen als Toon wat meer schakelmogelijkheden krijg.
Reputatie 5
Badge +3
@allen, het staat hoog op de verbeterlijst en deze hebben we recent nog onder de aandacht gebracht, samen met 80 andere ideeën. We hopen dat het er snel doorheen komt!
Badge +5
Dank je wel Kelly, ga ervoor als je kunt en wil. Voor de Eneco klanten als abonnements pleister. Hou ons op de hoogte svp.
Ik zou de manager van die Roadmap wel willen zijn!!
Samen met Theo@Yobotje ben ik daar geweest; helaas hadden we niets in de melk te brokkelen mbt die map😉 😏

Alleen al die uitbreiding 4 keuze mogelijkheden, die heb ik persoonlijk 5 jaar geleden reeds ingediend en steeds in de loop daarna warm gehouden.
Ook bij Quby is het apart op ons platform gedeponeerd.

We zullen zien.
In ieder geval weer bedankt voor de aandacht Kelly!!
Badge +5
Die 80 andere ideeen, daar zou ik er best wel eens een deel van gerealiseerd willen zien. Dat maakt me zeker nieuwsgierig maar begin eens met de top 10 dit jaar als cadeau voor al die trouwe klanten die ondanks alles blijven.
Er zijn ideeën / wensen die al vijf jaar bij menigeen op diens lijstje staan en eigenlijk niet mogen ontbreken op een thermostaat laat staan een slimme thermostaat.

Kom op mods, maak ons blij(er). We hebben jullie nodig. ?
Reputatie 1
Badge +1
Een optie die ik graag zou zien is de mogelijkheid om een dagprogramma eenmalig te veranderen.
Bijvoorbeeld als je op maandag vrij bent (snipperdag) dat je dan op zondag kan instellen dat het programma de volgende dag eenmalig als een zondag moet behandelen.
Dat voorkomt dat maandagochtend de CV begint te draaien terwijl je kan uitslapen.

Of een verlengoptie met bv een instelbaar aantal uren....
Handig als je op zaterdagavond visite hebt en je wilt voorkomen dat Toon het programma volgt en de verwarming om 23.00 uit zet.

Peter
Badge +5
Hoi Peter, dat is er ook zo een die onder ligt te stoffen ondanks de vele verzoeken. Wat mij betreft in de Top Tien.
Laten we dit topic maar eens behoorlijk in de lucht houden, wie weet helpt het.
Nooit geschoten is altijd nis.
Hoi Theo,@Yobotje

Van de optie “Vandaag als Zondag” daar is eerder van gezegd dat het enorm hoog op het lijstje zou staan.
Dit verzoek speelt ook al jaaaaren. Menige oud ChronoTherm klant vroeg er altijd als 1e naar.
Naar mijn idee is deze optie heel snel te implementeren.

Ps en "for the time being":
Gelukkig kunnen we via Triggi toch een heel eind komen; zeker met de knop "Nu"
Reputatie 7
Badge +3
Die 80 andere ideeen, daar zou ik er best wel eens een deel van gerealiseerd willen zien. Dat maakt me zeker nieuwsgierig maar begin eens met de top 10 dit jaar als cadeau voor al die trouwe klanten die ondanks alles blijven.
Er zijn ideeën / wensen die al vijf jaar bij menigeen op diens lijstje staan en eigenlijk niet mogen ontbreken op een thermostaat laat staan een slimme thermostaat.

Kom op mods, maak ons blij(er). We hebben jullie nodig. ?

Als het abonnement verhoogd gaat worden naar 5,50 per maand zal het wel sneller kunnen gaan. Dan kan Quby 30 developers aan het werk zetten voor onze 80 ideeën, dan moet het zo gepiept zijn. Tenzij die worden ingezet voor Toon rollouts in andere landen 🤔

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen