Tarieven op Toon | Eneco Community
vraag

Tarieven op Toon

• 5 mei 2015
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Kan iemand aangeven welk bedrag er op je Toon wordt getoond. Dat verschilt namelijk nogal met mijn termijnbedrag.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Het bedrag dat daar getoond wordt is door Eneco naar je Toon toegezonden.
Als je denkt dat dat niet klopt, zal een moderator dat na moeten (laten) kijken en de tarieven eventueel nogmaals naar je Toon toe moeten zenden.

Let wel op dat je samenstelling van je termijn bedrag anders is als je stroom en gasprijs op Toon; logisch want o.a. de netwerkkosten zitten daar niet in.
Reputatie 1
Badge
Het bedrag dat daar getoond wordt is door Eneco naar je Toon toegezonden.
Als je denkt dat dat niet klopt, zal een moderator dat na moeten (laten) kijken en de tarieven eventueel nogmaals naar je Toon toe moeten zenden.

Let wel op dat je samenstelling van je termijn bedrag anders is als je stroom en gasprijs op Toon; logisch want o.a. de netwerkkosten zitten daar niet in.

Dank voor je reactie. Ik neem aan dat de moderators meekijken op dit forum?
Hoi huisje28,

Uiteraard kijken moderators hier ook mee en als het goed is krijg je van één van hen ook nog een aanvullende reactie.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo huisje28,

Je termijnbedrag bedraagt in totaal 189 euro. Toon berekend de maandelijkse kosten echt per maand. Dit is daarom lang niet altijd gelijk aan je daadwerkelijke termijnbedrag zoals dat bij ons is vastgesteld. In de zomermaanden is het termijnbedrag (de maandelijkse kosten waar Toon vanuit gaat) een stuk lager en de winter weer hoger.

Groet, Kelly

PS: ik heb de titel van je topic iets verduidelijkt en het topic verplaatst naar "Algemene vragen of opmerkingen over Toon"
Reputatie 1
Badge
Hallo Kelly,

Dank voor je heldere uiteenzetting. Het is mij duidelijk! 🆒