News

Super Toon gebruiker gezocht!

Super Toon gebruiker gezocht!
Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-Community manager
  • 26 reacties
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar klanten die mee willen werken aan een video-serie. Het doel van de video-serie is het tonen van de rol die Toon speelt in het dagelijkse leven van onze klanten. De video-serie bestaat uit drie delen. In iedere video staat een andere klant centraal. We plaatsen de video's op onze eigen social media kanalen (Youtube, Facebook, Twitter) en website.

Hoe doe je mee?

Ben je klant van Eneco en in het bezit van Toon? Laat ons weten of je:

• Net verhuisd bent of binnenkort gaat verhuizen;
  • Van mening bent dat Toon je helpt met besparen op je energiekosten;
  • Een klant van het 1e uur bent.

Meld je direct aan

Voldoe je aan één van deze voorwaarden en wil je graag meedoen? Geef dan de volgende gegevens via een privé-bericht aan mij door:

* Foto of video van je woning;
* NAW-gegevens;
* Beschikbaarheid;
* Voorwaarde waaraan je voldoet.

Ik hoor graag van jullie!

3 Reacties

Hoi @LoesF gaat het nu wel door? Dacht dat men het stop had gezet. Graag uitleg
een jaar geleden had ik een opmerking gedaan over de berekeningen op de thermostaat Toon.
en de berekeningen bij Eneco zelf.
die waren niet het zelfde, Eneco app berekende veel meer dan de Toon app
ik heb daarover contact gehad met iemand die de Toon behandelde
Hij zij dat het nieuwe jaar een verbetering zou zijn
ondertussen heb ik me aangemeld bij het slimmemeterportal om mijn controle te verbeteren
maar het klopt weer niet er is een verschil van 84.94 euro per jaar tussen de berekening
tussen Eneco en de Toon app
Ik ga weer contact maken met Eneco en Toon
ben benieuwd wat ik nu weer te horen krijg
Gr Peter
Al eerder is gemeld dat beide App’s eigenlijk niet zijn te vergelijken.
Toon®️ rekent z'n status bv uit alleen met je reële verbruik incl BTW. Dus de zg. variabele verbruikskosten. Als het ingeschatte jaarverbruik goed is ingeschat, is die monitoring perfect.

De App Mijn Eneco doet het zelfde, alleen altijd 2 a 3 dagen later en juist incl de vaste kosten, zoals bv de Netwerkkosten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen