Status verbruik op toon | Eneco Community
beantwoord

Status verbruik op toon


Badge
Status verbruik op toon is niet zichtbaar
icon

Beste antwoord door Brandje 7 januari 2019, 18:51

Prima, maar hoe lang of kort je bij een leverancier bent maakt verder niets uit.
Netbeheer in Nederland is een zelfstandige organisatie; de energiemeters zijn hun eigendom.

Ik zou ook gewoon afwachten; zeker als je domme meters verder goed werken.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 5
Badge
@B.J.H. Pil

Ik heb de verbruiksgegevens naar Toon gestuurd en dit is binnen 24 uur zichtbaar op het display.

Groet,
Mitchel
Badge
@B.J.H. Pil

Ik heb de verbruiksgegevens naar Toon gestuurd en dit is binnen 24 uur zichtbaar op het display.

Groet,
Mitchel

Dank je wel en inderdaad hij werkt.. wanneer komen in de deze wijk de slimme meters kan ik mijn energie verbruik nog beter in de gaten houden.
Dat kan Eneco niet precies zeggen, daar voor moet je zijn bij je Netbeheerder
Die doet de plaatsing en weet de planning.

Wil je dat eerder hebben, dan gaat het helaas geld kost; zo’n €75
Badge
Dat kan Eneco niet precies zeggen, daar voor moet je zijn bij je Netbeheerder
Die doet de plaatsing en weet de planning.

Wil je dat eerder hebben, dan gaat het helaas geld kost; zo’n €75

75 euro we zijn al 22 jaar trouw bij Eneco dus kunnen we daar ook wel even op wachten
Prima, maar hoe lang of kort je bij een leverancier bent maakt verder niets uit.
Netbeheer in Nederland is een zelfstandige organisatie; de energiemeters zijn hun eigendom.

Ik zou ook gewoon afwachten; zeker als je domme meters verder goed werken.

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen