beantwoord

Stadsverwarming

Hoe wel Eneco heel veel reclame maakt over Toon werkt deze niet op stadsverwarming dat vind ik toch raar in de week van 9 november krijg ik nieuwe elektra meters die ze bijna Eneco kunnen af lezen maar voor de stadsverwarming kan dat weer niet ik hoop dat iemand mij kan uitleggen ik snap er niks van Eneco mag ook reageren,
Mvg John
icon

Beste antwoord door Audrey 5 november 2015, 11:29

Hi emmelotj,

Welkom op de community! Helaas is Toon met stadsverwarming niet mogelijk. Na vele installaties blijkt dat het erg lastig is om Toon te kunnen installeren bij woningen met warmte. Hierdoor werkt Toon niet of juist niet optimaal. We blijven nog wel werken aan een passende oplossing, echter kunnen we nog niet aangeven wanneer deze oplossing er is.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi emmelotj,

Welkom op de community! Helaas is Toon met stadsverwarming niet mogelijk. Na vele installaties blijkt dat het erg lastig is om Toon te kunnen installeren bij woningen met warmte. Hierdoor werkt Toon niet of juist niet optimaal. We blijven nog wel werken aan een passende oplossing, echter kunnen we nog niet aangeven wanneer deze oplossing er is.

Groet, Audrey
Hallo!
Ondertussen zijn we 11 maanden verder.
Ik ben wel benieuwd hoe ver Eneco ondertussen is met de ontwikkeling van Toon in combinatie met Stadsverwarming.
Gezien de verdubbeling (!) van ons warmtegebruik in de afgelopen 2 jaar (pubergezin), willen we graag snel inzicht in gebruik en kosten.
Zijn er nog bijzondere ontwikkelingen op dit gebied? (11 maanden lijkt toch voldoende om enige voortgang te zien ...)

Lezen er graag over!
Groet,
Natalia
Reputatie 5
Badge +4
@ Veen

Heel begrijpelijk dat je terug komt om de stand van zaken op te vragen.
We zijn nog altijd veel aan het testen. Er is zo'n enorme diversiteit aan warmteaansluitingen, dat maakt het complex.
Er is nog geen einddatum voor het testen afgegeven, en ook nog geen verwachting voor de toekomst vrijgegeven wanneer alles gereed is.

Sorry voor deze teleurstelling!

Groet,

Erica
Kan ik meedoen aan de test?
Woon in Nesselande.
Me thermostat is kapot en als we dan toch bezig zijn:).
Reputatie 5
Badge +4
@ D. Lansink

Leuk dat je dit vraagt/aanbied. Deze pilot in Nesselande is jammer genoeg al afgelopen en er kan dus niet meer worden aangemeld.

Er is nog geen vervolgactie gepland m.b.t. Toon en warmte. Maar ik zou zeggen; houd het forum in de gaten in de toekomst.

Groet,

Erica

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen