Slimme Stekker cadeau? Lees snel verder! | Eneco Community

Slimme Stekker cadeau? Lees snel verder!

• 11 maart 2015
  • 21 reacties
  • 1308 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Je hebt het misschien al gehoord; onlangs hebben wij de 100.000ste Toon geïnstalleerd! Dat is mooi, want hoe meer mensen bewuster omgaan met energie, hoe beter het is.

Samen met de ‘vrienden van Toon’ die wij hier regelmatig op de community terugzien, willen we dit aantal natuurlijk nóg groter maken. Daar hebben we jouw hulp dus bij nodig.

Iedere Toon-gebruiker krijgt deze week, op woensdag, donderdag of vrijdag (11, 12 en 13 maart) een persoonlijke code per e-mail toegestuurd. Deel jouw enthousiasme over Toon met al je vrienden, kennissen en familie en geef de code aan hen door. Als zij vervolgens met jouw code een Toon bestellen, krijg jij een Slimme Stekker cadeau.

Kortom: zeg het voort!

Actievoorwaarden

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

21 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Gaat dit met de zelfde logica als waarmee de Nieuwsbrieven worden verstuurd?
Anders vrees ik dat ik wederom niets in mijn mail ga ontvangen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Robin,

Mocht je zaterdag ontdekken dat je niets ontvangen hebt, laat het me dan weten via een privé bericht zodat ik je direct kan helpen.

Groeten, Marco
Reputatie 4
Badge +1
Nee niets.. PB is verstuurd.
Reputatie 4
Badge
Ik heb je net geantwoord, Robin. Mochten meer community leden geen mail hebben ontvangen, dan hoor ik dat graag!
Badge +5
Hallo Marco, ook bij mij is het diep treurig als het om email van Eneco gaat. De nieuwsbrief van Februari is een kopie van jou, origineel komt nog steeds niet. Dit gaat al langere tijd (maanden) zo.
Zo lopen enkele forumleden ook deze email weer mis.
Heel toevallig krijg ik dit bericht na twee dagen onder ogen, wanneer gaat dit veranderen?
Reputatie 4
Badge
Hoi Yobotje,

Dank voor je melding. Ik ga me hard maken om dit op te lossen. Ik heb je ook een PB gestuurd. Meer forumleden niets ontvangen? Stuur me alsjeblieft een PB!

Marco
Tja ook ik hoor bij de community die al tijden niks ontvangt van Eneco. Geweldig al die techniek, maar blijkbaar is het al te moeilijk om AL je klanten van de juiste mail te voorzien. Jammer weer. Dit is helaas niet de eerste mail die bij mij en zo te lezen ook vele anderen niet aan komt.

Michel
Ook ik heb niets ontvangen afgelopen dagen.
Het PB is al naar je gestuurd, Marco.
Bij is de toon de 11e geplaatst maar ik heb ook niks ontvangen.
Komt hij nog of val ik buiten de boot?
gr Edwin
Reputatie 1
Badge +1

Iedere Toon-gebruiker krijgt deze week, op woensdag, donderdag of vrijdag (11, 12 en 13 maart) een persoonlijke code per e-mail toegestuurd. Deel jouw enthousiasme over Toon met al je vrienden, kennissen en familie en geef de code aan hen door. Als zij vervolgens met jouw code een Toon bestellen, krijg jij een Slimme Stekker cadeau.

Actievoorwaarden

Ik ben niet iemand die snel zijn boosheid toont maar nu toch een beetje wel 😳 In de afgelopen 2 jaar heb ik wel 3 mensen weten over te halen om toon te nemen. Voor die presentatie/uitleg hoefde ik geen bedankje want ik geloof in toon. Nu lees ik dat bestaande klanten andere mensen kunnen overhalen en als dat lukt krijgen zij een slimme stekker. Nou, dan pis ik dus voor mijn goede gedrag mooi naast de boot.

Vind het wel jammer want ik had best zo'n slimme stekker willen krijgen 😞. Uiteraard kon Eneco dit niet voorzien maar vind het voor mezelf een gemiste kans.
Badge +5
Voor mij komt dit ook als mosterd na de maaltijd.:@
Zeker als je dan ook nog geen email ontvangt of nieuwsbrief.
Reputatie 1
Badge +1
Voor mij komt dit ook als mosterd na de maaltijd.:@
Zeker als je dan ook nog geen email ontvangt of nieuwsbrief.

Over de nieuwsbrief kan ik niets zeggen want die is keurig bezorgt in mijn mailbox. Maar dat mosterd na de maaltijd kan ik mij erg goed vinden. 3 mensen "lid" gemaakt en nu ineens deze aanbieding...euh...erg jammer!
Reputatie 1
Mijn vader heeft dankzij mijn enthousiasme ook Toon besteld, en deze is vandaag bij hem aangesloten. Helaas was toen hij zijn bestelling deed nog niet de actie "Ontvang Toon®️ Slimme Stekker cadeau" begonnen. Is er een mogelijkheid dat ik alsnog hiervoor in aanmerking kom ?

Je hebt het misschien al gehoord; onlangs hebben wij de 100.000ste Toon geïnstalleerd! Dat is mooi, want hoe meer mensen bewuster omgaan met energie, hoe beter het is.

Samen met de ‘vrienden van Toon’ die wij hier regelmatig op de community terugzien, willen we dit aantal natuurlijk nóg groter maken. Daar hebben we jouw hulp dus bij nodig.

Actievoorwaarden
Reputatie 4
Badge +1
Is er al nieuws waarom ik wederom geen nieuwsbrief (en geen codes) ontvangen heb?
Badge +5
Neen, Robin. Het wachten is op @Marco die zich hard gaat maken. Inmiddels heb ik nog steeds geen mail en codes en ik ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren met de Hue email. Het wachten is erg vervelend en duurt lang. We hebben geen keus.
Reputatie 1
Badge +1
Mijn vader heeft dankzij mijn enthousiasme ook Toon besteld, en deze is vandaag bij hem aangesloten. Helaas was toen hij zijn bestelling deed nog niet de actie "Ontvang Toon®️ Slimme Stekker cadeau" begonnen. Is er een mogelijkheid dat ik alsnog hiervoor in aanmerking kom ?

En waar het toon team elders met vlotheid reageert blijft het hier nu ineens stil, ook ik wacht nog steeds op antwoord...niet netjes...:@
Reputatie 7
Badge +7
soms piest men net naast het potje :8
Badge +5
soms piest men net naast het potje :8 of vist men achter het net. 😉
Reputatie 4
Badge
Allen,

Ik vraag na of er nieuws is ten aanzien van de codes. Heb zelf ook nog niets gehoord... Dank voor jyullie geduld!

Marco
Reputatie 1
Ik ben vandaag gebeld door een lieftallige dame van Eneco (nadat ik mijn vraag ook had gesteld via het Contactformulier) en aangezien het nog geen 2 maanden geleden is dat mijn vader Toon bestelde, kom ik toch ook nog in aanmerking voor n Slimme Stekker ! Eneco, bedankt !
Reputatie 1
Badge +1
Ik ben vandaag gebeld door een lieftallige dame van Eneco (nadat ik mijn vraag ook had gesteld via het Contactformulier) en aangezien het nog geen 2 maanden geleden is dat mijn vader Toon bestelde, kom ik toch ook nog in aanmerking voor n Slimme Stekker ! Eneco, bedankt !

Gefeliciteerd! heel fijn bericht, nu hopen dat er op mijn bericht nog gereageerd gaat worden 😞