slimme meter plaatsen | Eneco Community
beantwoord

slimme meter plaatsen

• 30 januari 2013
  • 38 reacties
  • 1862 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

38 Reacties

Ehhhh, wat een draden spaghetti....  :o

ik ben een goede kok, weet alles te vinden 😉
Reputatie 7
Badge +6
Beste vincienl,

Hartelijk welkom op het forum! Vervelend om te horen dat je meter niet verwisseld wordt door je netbeheerder. Op dit moment zijn we in gesprek met de verschillende netbeheerders om hier een oplossing voor te vinden, dit signaal krijgen we vaker en we willen hier graag een oplossing voor vinden. Op dit moment hebben we nog geen oplossing voor je maar zodra ik meer weet zal ik dit laten weten via het forum.

Groet,

Folkert
Reputatie 3
Badge
Maar ik begrijp dat jij kunt zien dat zijn huidige meter niet geschikt is?
Beste vincienl,

Hartelijk welkom op het forum! Vervelend om te horen dat je meter niet verwisseld wordt door je netbeheerder. Op dit moment zijn we in gesprek met de verschillende netbeheerders om hier een oplossing voor te vinden, dit signaal krijgen we vaker en we willen hier graag een oplossing voor vinden. Op dit moment hebben we nog geen oplossing voor je maar zodra ik meer weet zal ik dit laten weten via het forum.

Groet,

Folkert

Ik heb maar wederom een verzoek ingeschoten bij Stedin. Misschien kan ik ook door de mazen der wet van Stedin komen 😉
Reputatie 7
Badge +6
@Jeroen

We kunnen bij onze klanten zien of ze een slimme meter hebben, en als een klant al een aantal jaren een slimme meter heeft dan is de kans dat er een p1 poort op zit nihil. In dit geval meldt vincienl in zijn eerste reactie zelf ook dat hij over een slimme meter beschikt zonder p1 poort 😉
Nu had iemand het over dat je het ook met andere sensors kan doen, dus vandaar de foto's om te kijken of ik nu wel of niet toon kan gebruiken

Hoi Vincienl!