Slimme meter nodig voor Toon | Eneco Community
vraag

Slimme meter nodig voor Toon

• 27 november 2014
  • 6 reacties
  • 549 Bekeken

Goedemiddag,

Vanochtend is bij ons de Toon geïnstalleerd nu heb ik begrepen van de monteur dat wij moeten wachten op een slimme meter omdat onze meter een storing aangeeft, worden nu de abonnement kosten voor de Toon ook niet gefactureerd tot dat wij hier echt gebruik van kunnen maken?

Wel heel jammer dat het niet gelukt is, kunnen jullie een inschatting geven wanneer wij een slimme meter kunnen verwachten?

Bedankt alvast,

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Heb je nu slimme meters?
Of moeten die nog aangevraagd en geplaatst worden?
Nee die heeft de monteur aangevraagd bij Eneco, maar hij had het over minimaal 12 weken en misschien langer dat hoop ik toch niet. De Toon is mooi maar ik heb juist voor de Toon gekozen omdat je verbruik kan zien.
Oké dus je hebt nu domme meters en de monteur heeft slimme voor je aangevraagd.
Vreemd, wat was de reden dan? Je schrijft dat er een storing was, maar dat is zo algemeen.

Toon werkt meer dan perfect op domme meters met plaksensoren.
Reputatie 7
Badge +6
@Vankoen,

Welkom op het forum!
Deze werkwijze hanteren we sinds enkele maanden. Hiervoor installeerde de monteur Toon niet als de meters niet geschikt waren, waardoor je nog langer op Toon moest wachten en eventueel voor niets thuis bent gebleven. Nadat de slimme meters geplaatst waren kwam de monteur terug op Toon uiteindelijk te installeren.
Nu heb je Toon alvast, alleen het inzicht laat nog even op zich wachten. Maar maak je geen zorgen, de abonnementskosten gaan pas in als de slimme meters zijn geplaatst.
Dank je voor je antwoord onze meters zijn wel geschikt maar hij kreeg een storing helaas. We wachten met smart op de slimme meter.
Reputatie 7
Badge +6
Oh jammer!
Het is even geduld hebben maar straks heb je wel heel mooie, nieuwe meters ;)
Prettige avond!