-
-
Komt hier vaker (level 8)
-
30 reacties
Sinds enige maanden ben ik in het bezit van een Toon-thermostaat. Mijn Toon werkte tot vandaag nog niet goed, omdat de verbruiksgegevens niet door werden gegeven. De monteur van Toon legde uit dat ik slimme meters moest hebben. Eneco heeft deze voor mij aangevraagd bij Enexis. Enexis heeft de opdracht vervolgens blijkbaar uitbesteed aan GEAS. Vanmorgen stond er zonder aankondiging plots een monteur op de stoep. Hij heeft de electriciteitsmeter vervangen, maar de gasmeter niet. Volgens hem pastte de nieuwe meter niet op de positie van de oude meter. Blijkbaar is zo'n nieuwe meter groter dan een oude meter!? De monteur van GEAS adviseerde mij om contact op te nemen met COGAS.
Ik heb zojuist eerst maar eens met Eneco gebeld, die verwezen mij naar Enexis, en Enexis vervolgens heeft mij doorverbonden met GEAS. Deze hebben toegezegd e.e.a. uit te gaan zoeken. Ik ben benieuwd.
Maar nu mijn vragen: heeft iemand dit probleem ook gehad? Bestaan er slimme gasmeters die even groot of kleiner zijn dan de oude gasmeters?