Service Center niet bereikbaar Toon op tablet | Eneco Community
beantwoord

Service Center niet bereikbaar Toon op tablet

Mijn app op de smartphone kan geen verbinding krijgen met de Toon. Ik krijg al bijna een week de melding: "het service center is niet bereikbaar. Probeer het later nogmaals...." Mijn Toon is wel verbonden met het service center. Toon op afstand doet het overigens wel!
Ik zie verder niemand met dit probleem.:?
icon

Beste antwoord door Danielle 8 mei 2015, 10:47

@E.I.A. Teunissen,

Vervelend dat de Toon op Tablet app niet werkt en vreemd dat Toon op Afstand het zonder problemen doet.
Kun je de klantenservice toegang op Toon aanzetten bij Menu > Klantenservice? Dan kijken we wat er aan de hand is.
Avast bedankt!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

33 Reacties

Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk even dat er iets niet goed staat achter de Eneco schermen niet goed staat
Bedankt voor de reacties!
Ik heb de App gisteren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het hielp niet!
Ik ga morgen Eneco bellen!
Reputatie 7
Badge +6
@E.I.A. Teunissen,

Vervelend dat de Toon op Tablet app niet werkt en vreemd dat Toon op Afstand het zonder problemen doet.
Kun je de klantenservice toegang op Toon aanzetten bij Menu > Klantenservice? Dan kijken we wat er aan de hand is.
Avast bedankt!
Ik heb het zelfde probleem. Ik ben in bezit van een Samsung Tab S.
Ik heb al een paar keer de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.
Ik heb versie 1.4 verwijderd en 1.3 opnieuw geïnstalleerd nu werk deze wel.
Maar de ts heeft het probleem op z'n smartphone!
Overigens geeft hij geen type op.
De klantenservice staat nu aan!
Allemaal hartelijk bedankt, de Toon-app werkt weer, nadat ik de klantenservice aan heb gezet!
Badge +5
Allemaal hartelijk bedankt, de Toon-app werkt weer, nadat ik de klantenservice aan heb gezet!

Een erg vreemde topic, je smartphone app werkt niet, Danielle heeft het over Toon op Tablet en na het aanzetten van Klantenservice is je probleem opgelost.

Op zo'n vage manier kan niemand je echt behulpzaam zijn. Waar ging het nou om, smartphone of tablet van iOS of Android en hoe is het opgelost? :?

Dan heeft R.Kroep er misschien ook wat aan........
Hoi Theo,

Leuk dat je ook nog zo even reageert; zag je mijn reactie ook?
Net als jij was ik het spoor geheel bijster.
Het aanzetten van de klantenservice zou de oplossing kunnen zijn; an m'n hoela.
Ik vermoed dat er hier het bekende IP probleemje speelt, maar kon geen advies uitbrengen gezien de verwarrende stelling.
Vervolgens wordt er niet op gereageerd en dan heb je geen dialoog.......
Badge +5
Niemand kan iets met dit topic en da's heel erg jammer voor forumleden met een soortgelijk issue. Misschien dat EIA Teunissen nog iets wil vermelden.:?

Btw: aanzetten van Klantenservice op zich heeft hierop inderdaad geen invloed gehad.
Hoi Theo,

Hij meldde op het forum ook het hier niet eerder gelezen te hebben; tja dat lijkt me logisch.
Ik weet ook niet hoe het opgelost is, maar zoals je hier ook hebt kunnen lezen, heeft de moderator mij gevraagd om de klantenservice aan te zetten. Dit heb ik gedaan en ik neem aan dat er bij Eneco een instelling is aangepast, zodat ik weer verbinding heb. En overigens heb ik een smartphone/tablet met daarop de Toon-App, een Samsung Note 8. Ik hoop dat de heren nu tevreden zijn met mijn reactie!
Badge +5
Ik weet ook niet hoe het opgelost is, maar zoals je hier ook hebt kunnen lezen, heeft de moderator mij gevraagd om de klantenservice aan te zetten. Dit heb ik gedaan en ik neem aan dat er bij Eneco een instelling is aangepast, zodat ik weer verbinding heb. En overigens heb ik een smartphone/tablet met daarop de Toon-App, een Samsung Note 8. Ik hoop dat de heren nu tevreden zijn met mijn reactie!

Bedankt voor je reactie, ik hoop dat je ook begrijpt dat de verwarring rondom tablet en smartphone voor ons nu meer duidelijk is.
Ik heb vandaag geprobeerd de versie 1.4 opnieuw te downloaden en te installeren.
Bij mij staat de klantenservice al enige dagen aan na telefonisch contact.
Maar het lukt nog niet om verbinding met het service Center te krijgen.
Badge +5
Morgen even de reactie afwachten van @Danielle of @Folkert en als het te lang duurt gewoon opnieuw je vraag op dit forum aan hen onder de aandacht brengen. Vreemd dat 1.3 wel werkt en 1.4 niet.
Ik ben benieuwd naar de verklaring, hou je ons op de hoogte R.Kroep?
Reputatie 7
Badge +6
@R. Kroep,

Apart dat Toon op Tablet niet werkt met versie 1.4. Zodra er meer duidelijk is laat ik het weten.
Reputatie 7
Badge +6
@E.I.A. Teunissen,

Bij toeval werkt de app weer. Er zijn naar ons weten geen aanpassingen gedaan. Ik ga ervan uit dat het opgelost blijft, maar mocht er toch nog iets aan de hand zijn dan vernemen we het graag.
Reputatie 7
Badge +6
@R. Kroep,

Het probleem is onderzocht, maar het is nog niet geheel duidelijk wat de oorzaak is van het probleem. Wel kun je een workaround proberen om te zien of dat helpt.
Kun je een ander netwerk openen op je tablet? Desnoods kun je een ander netwerk selecteren, om daarna weer op je eigen netwerk in te loggen met de tabet. Daarna kun je nogmaals proberen de connectie te maken met 1.4 richting Toon en het Service Centre.

Ik ben beniewd of het uitkomst biedt. Hou je ons op de hoogte?
Hallo Danielle, Bedankt voor je reactie ,Ik heb een ander netwerk geprobeerd maar dat maakt niet uit, het probleem blijft. Ik heb ook 1.3 geprobeerd ,dit werkt goed. Terug naar eigen netwerk en 1.4 geïnstalleerd. Probleem blijft . Bij het verbinding maken met service center zie ik links boven een cijfer 1, dat zie ik bij 1.3 niet. wanneer ik de app opnieuw start krijg ik alleen een Rood scherm en gaat niet verder. Mijn tablet werkt met Android versie 5.0.2 . Ik wacht af.
Gr .Rob
Badge +5
Het is mij deze week ook twee keer gebeurd op de iPad dat er uitsluitend een oranje scherm kwam. Misschien toch meer soortgelijke klachten?:?
Reputatie 7
Badge +6
@R. Kroep,

Jammer dat het niet een tijdelijk oplossing is.
Er loopt nog een onderzoek naar de oorzaak, zodra er meer duidelijk is laten we het weten.
Hier ook problemen met toon op Tablet op onze nexus 7 met android 5.1 continu service center onbereikbaar. De app op mijn telefoon doet het wel.
Reputatie 7
Badge +6
@M.A.R. Bomer,

Bedankt voor de melding. Kun je op Toon de klantenservice toegang aanzetten bij Menu > Klantenservice?
Dan onderzoeken we ook jouw situatie.
Alvast bedankt!
Hij staat aan. Ik wacht af.