Scherm niet op zwart bij "Slapen" | Eneco Community
beantwoord

Scherm niet op zwart bij "Slapen"

• 9 december 2015
  • 11 reacties
  • 309 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
De scherm instelling van Toon staat op: "Bij Weg en Slapen" scherm op zwart of uit. Echter als de ingestelde week programma s'avonds "Slapen" programma wordt geactiveerd, gaat de scherm dimmen i.p.v. op zwart. De hele nacht dus staat deze op dimmen. Dat klopt niet. Hoe kan ik het wijzigen?
icon

Beste antwoord door jvdl 9 december 2015, 11:48

Als het goed is gaat hij na 1 uur op zwart.

dus ga ervoor zitten en wacht een uurtje af ter controle 🙂
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +7

dus ga ervoor zitten en wacht een uurtje af ter controle 🙂
En sterker nog, kom dan gedurende dat uurtje niet aan het scherm, anders start er een nieuwe periode van 60 minuten.

Wil je dat overrulen, dan druk je op Slapen en Toon gaat na de ingestelde tijd, meestal 1 minuutje, meteen op zwart.

dus ga ervoor zitten en wacht een uurtje af ter controle :)

Haha, dankje wel. Ik heb hem pas sinds gisteren, ga ik custom "Waypoints" tijd inzetten op mijn Toon FMC om die slaap programma eerder voor de test te controleren.:)
En sterker nog, kom dan gedurende dat uurtje niet aan het scherm, anders start er een nieuwe periode van 60 minuten.

Wil je dat overrulen, dan druk je op Slapen en Toon gaat na de ingestelde tijd, meestal 1 minuutje, meteen op zwart.

Bedankt voor je reactie, als ik direct op slapen druk dan gaat deze inderdaad op zwart, maar ben bang dat er geen ochtend programma Thuis 19 graden wordt geactiveerd omdat bij gedwongen Slapen staat op CONTINU 🙂

Bedankt voor je reactie, als ik direct op slapen druk dan gaat deze inderdaad op zwart, maar ben bang dat er geen ochtend programma Thuis 19 graden wordt geactiveerd omdat bij gedwongen Slapen staat op CONTINU :)

Dat heb je dan helemaal mis!:P
Bij versie 3.2.10 is Een programmakeuze niet meer op Slot te zetten.
Pas als je de programmaschakelaar op uit zou zetten, ja dan wordt uiteraard het programma niet gekozen.
Maar daar hadden we het hier niet over.

Bedankt voor je reactie, als ik direct op slapen druk dan gaat deze inderdaad op zwart, maar ben bang dat er geen ochtend programma Thuis 19 graden wordt geactiveerd omdat bij gedwongen Slapen staat op CONTINU :)

Dat heb je dan helemaal mis!:P
Bij versie 3.2.10 is Een programmakeuze niet meer op Slot te zetten.
Pas als je de programmaschakelaar op uit zou zetten, ja dan wordt uiteraard het programma niet gekozen.
Maar daar hadden we het hier niet over.

Ik heb de Toon sinds gisteren pas als nieuwe gebruiker. Net soft gecheckt en deze staat op 2.10....
Ik zie ook geen mogelijkheid om de software te updaten.
Kijk nou is het wat duidelijker?:P

Dus kijk even op het forum waar je om een update naar versie 3.2.10 kunt vragen.
Dan ben je weer helemaal bij en kloppen de door Jan en mij genoemde feiten!
Ik heb gekeken, maar ik zie alleen berichten over updates versie 2....of dat je tot oktober 2015 moet wachten op versie 3......

Kan ik het ergens anders opvragen? Zo te zien op de forum is hier structureel vraag naar update, maar waar, bij wie, hoe deze te verkrijgen is mij niet duidelijk.
Als je nou eens kijkt bij de forum categorieën en dan bij Thermostaat Toon
Dan kies je software releases enz

Dan vind je:
https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/update-toon-3x-forceren-9099?sort=dateline.desc#comments
Als je nou eens kijkt bij de forum categorieën en dan bij Thermostaat Toon
Dan kies je software releases enz

Dan vind je:
https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/update-toon-3x-forceren-9099?sort=dateline.desc#comments

Ga ik kijken, alvast mijn dank voor je hulp!
Mvg
Michal
Graag gedaan en suc6