Scherm gaat niet automatisch uit in "Programmastand" | Eneco Community
beantwoord

Scherm gaat niet automatisch uit in "Programmastand"

• 6 januari 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Als ik GEEN gebruik maak van het weekprogramma, en ik tik op Toon op "weg" of op "slapen" dan gaat Toon's scherm uit. Dat hoort zo en dat vind ik juist prima! Maar! Toon's scherm blijft aanstaan, als ik WEL gebruik maak van het weekprogramma: Als ik volgens het weekprogramma slaap of weg ben, blijft het scherm in sluimerstand staan. Ik vind dat jammer, van mij mag het scherm dan ook helemaal op zwart. Scheelt toch weer centjes..... Is zoiets te regelen? Of in te stellen?
icon

Beste antwoord door Brandje 6 januari 2018, 09:47

Heb je gekeken bij menu/instellingen/scherm?
Dasr zie je de keuze mogelijkheden.

Overigens is bij de stand Slapen er bewust voor gekozen het scherm 60 minuten in de dimstand te zetten.
Het is de bedoeling dat je gebruik maakt van de restwarmte in de woning.
Dus naar bed gaan om 23:00 en Slapen om 22:00 laten ingaan is de mooiste en geadviseerde instelling.
Dat levert de meeste besparing op.
Bekijk origineel

2 Reacties

Heb je gekeken bij menu/instellingen/scherm?
Dasr zie je de keuze mogelijkheden.

Overigens is bij de stand Slapen er bewust voor gekozen het scherm 60 minuten in de dimstand te zetten.
Het is de bedoeling dat je gebruik maakt van de restwarmte in de woning.
Dus naar bed gaan om 23:00 en Slapen om 22:00 laten ingaan is de mooiste en geadviseerde instelling.
Dat levert de meeste besparing op.
Reputatie 7
Badge +9
Ook bij Weg is dit zo.. Ik gebruik de Weg stand sochtends altijd, om niet in 1x vol op te hoeven stoken..

Sochtends tik ik Toon altijd even aan, om even het 1 en ander te bekijken, indien hij dan op Weg staat gaat hij en uur later op zwart. 😉

Reageer