Schaal stroomgrafiek aanpassen | Eneco Community
vraag

Schaal stroomgrafiek aanpassen

• 23 november 2014
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen Toon. Als ik de grafiek bekijk van het stroomverbruik loopt de schaal van 0-375 watt. Aangezien ik daar altijd boven zit, wordt de hele grafiek een groot blauw vlak. Is het mogelijk om de schaal aan te passen of moet ik geduld hebben en komt dat vanzelf goed. Gasverbruik wordt namelijk ook nog niet weergegeven.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Precies je moet gewoon even geduld hebben. Toon daar is over nagedacht en de schalen zijn dynamisch.
Bij mij staat de schaal nu op 3750 Watt:8

Je schrijft dat Gas niet zichtbaar is.
Heb je soms slimme meters?
Dient de gasmeter wellicht nog met de stroommeter gekoppeld te worden?
Bedankt voor je reactie. Dat de gasmeter nog niets aangeeft is normaal heb ik begrepen. Hij moet nog communiceren met de eletriciteitsmeter volgens Eneco. Schaal voor elektra vind ik wel vreemd. Dat moet toch na 3 dagen wel zichtbaar zijn mag ik aannemen. Die dynamische schalen hebben toch geen week nodig om zichzelf aan te passen? Nouja, ik wacht nog even af.
De koppeling, zoals ik eerder beschreef moet binnen 14 dagen gerealiseerd zijn, anders verdient het om nadere actie te onder nemen.
Een week aanpassing lijkt mij te lang.

Dus gewoon Toon een reset geven. Zie het menu.
Alle data blijft daarbij behouden.