Rookmelders-actie bij Toon | Eneco Community
beantwoord

Rookmelders-actie bij Toon

Na een overstap per 21 april krijgen wij onze energie via Eneco geleverd.
Wij wilden graag onze energie met Toon kunnen controleren en beheersen.
In april startte Eneco met de actie gratis rookmelders bij Toon, maar helaas kregen wij die niet geleverd. Bij navraag bleek dat de afspraak om over te stappen van onze vorige energieleverancier naar Eneco in maart gemaakt is en toen was deze actie nog niet gestart. De ingangsdatum van het contract was niet van belang.....
Ik heb nu al 2 keer het contactformulier hierover ingevuld, maar een reactie na de twee beloofde werkdagen blijft uit.
We zullen ons hier bij neer leggen, maar een eerste goede indruk kan je maar één keer maken Eneco.
icon

Beste antwoord door DeniseMR 31 mei 2017, 08:56

Beste R. Schroder,

Leuk dat je je weg hebt gevonden naar de community! Naar aanleiding van je bericht op 29 april hebben we telefonisch contact met je gehad. De laatste mail van gisteren wordt nog in behandeling genomen.

Als voorwaarde van de huidige rookmelder actie geldt inderdaad de aanvraagdatum van Toon. De Toon wordt namelijk ook regelmatig al geïnstalleerd voordat een leveringscontract ingaat. Deze actie heeft (zoals alle andere acties) een bewuste start- en einddatum. Helaas val je dus net buiten de boot, maar kan je wel meeprofiteren middels een korting van €50 op de 2 slimme rookmelders.

Groet,
Denise
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste R. Schroder,

Leuk dat je je weg hebt gevonden naar de community! Naar aanleiding van je bericht op 29 april hebben we telefonisch contact met je gehad. De laatste mail van gisteren wordt nog in behandeling genomen.

Als voorwaarde van de huidige rookmelder actie geldt inderdaad de aanvraagdatum van Toon. De Toon wordt namelijk ook regelmatig al geïnstalleerd voordat een leveringscontract ingaat. Deze actie heeft (zoals alle andere acties) een bewuste start- en einddatum. Helaas val je dus net buiten de boot, maar kan je wel meeprofiteren middels een korting van €50 op de 2 slimme rookmelders.

Groet,
Denise
Denise

Waar kan ik die actie vinden voor bestaande klanten?
Kijk hier eens:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/?utm_source=google_dds-t&utm_medium=cpc&utm_campaign=01.03%20Eneco%20Toon%20-%20Intentie%20-%20BR&utm_content=Toon%20-%20Actie&utm_term=%2Btoon%20%2Bactie&utm_device=m&gclid=CjwKEAjw387JBRDPtJePvOej8kASJADkV9TLo4Zv7ksjeNUK4wg0Djo9zDhy3zblypMegDDkpjKK4RoC443w_wcB
Brandje

Bedankt voor je reactie maar nog steeds kan ik niet het aanbod met 50 euro korting vinden
Uiteraard kun je via dit topic kenbaar maken dat je graag gebruik wilt maken van deze actie, maar een belletje naar de Eneco zelf gaat sneller. Dinsdag zijn ze weer bereikbaar en zij kunnen ze dan direct bestellen en dan heb je ze binnen 3 werkdagen in huis
Klopt zeker; je kan ook 0800-0062 bellen en dan wordt het ook geregeld.
Reputatie 2
Badge
Maar wat kosten ze nou met korting?
Maar wat kosten ze nou met korting?

€ 79,00 voor de 2 rookmelders
🙂 Na meerdere keren telefonisch contact, enkele mailwisselingen(contactformulier) en dit bericht op het forum, heeft Eneco opnieuw met mij contact opgenomen en heb ik alsnog de twee rookmelders ontvangen bij mijn nieuwe contract. Eneco bedankt..... Kijk toch een tweede kans om een eerste indruk te maken? 🙂
Reputatie 7
Badge +4
@R. Schroder

Leuk om te lezen dat het uiteindelijk toch gelukt is! We herkansen altijd graag een mislukte eerste indruk 😉

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen