Restitutie Toon abonnement | Eneco Community
vraag

Restitutie Toon abonnement

  • 9 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik zou graag willen weten hoe ik het abonnementsgeld over de afgelopen 3 weken kan terugvragen.

Net als bij vele andere gebruikers is mijn Toon app al een paar weken nutteloos als gevolg van een probleem bij Eneco/Quby
Alle tips en adviezen van de helpdesk opgevolgd zonder resultaat en hier op het forum moeten ontdekken dat er gewoon een serieus probleem is.
Waarom weet de helpdesk dat niet en blijf ik dus zinloos in de wacht als ik ze bel.

voor mij een dikke onvoldoende En dus nogmaals het verzoek om restitutie.

Eric

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
Goedemorgen @Eric4706

Ik kan het me voorstellen dat je het als niet prettig hebt ervaren. Het niet kunnen inloggen op de Toon app heeft inderdaad te lang geduurd in jouw geval. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen en kom er op terug.

Groet, Emel

Reageer