resetten 2e hands toon ivm vorige gebruiker gegevens | Eneco Community
vraag

resetten 2e hands toon ivm vorige gebruiker gegevens

goededag, zou iemand mij kunnen helpen met het resetten van mijn overgenomen toon daar ik na fabrieksherstel geen activatiecode invoer krijg.

alvast hartelijk dank.

met vriendelijke groet Rick

5 Reacties

Hoi Rick,

Een moderator kan idd je Toon®️ ontkoppelen van de vorige eigenaar. Je hebt het displaynr van je Toon®️ daarvoor nodig.
Wil ook een abo op je Toon®️ dan kan je je hier daarvoor aanmelden:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens

Heb je je klantnummer in je profiel opgenomen?
hoi brandje, hartelijk dank voor je snelle reactie. ik had mij al paar dagen geleden aangemeld voor mijn toon,alleen bij inloggen krijg ik steeds melding dat mijn login gegevens niet kloppen (zelfs niet na het opnieuw aanvragen)?
ik heb wel al een foto van de achterkant gemaakt voor display id, zal mijn klantnr meteen even in mijn profiel zetten.
Mooi dan zijn de juiste voorbereidingen nu gedaan.
Wacht even op een mod, die via een pbtje dat displaynr aan je vraagt.
Komt goed. 👍
Vast veel plezier met je Toon®️. 😀
ok, dankjewel 👍
Reputatie 5
Badge
@dami3n

Welkom op de Toon Community! Goed dat je je vraag hier stelt zodat je zometeen optimaal gebruik kan maken van Toon.

Wil je de displaycode via een privebericht naar mij sturen, zodat de Toon kan ontkoppelen van de oude eigenaar?

Groet,
Mitchel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen