Programma is Leeg | Eneco Community
vraag

Programma is Leeg

• 2 november 2015
  • 22 reacties
  • 312 Bekeken

Badge +5
Wat ik nu meemaak, het weekprogramma is geheel leeg. :@
Ik heb nog geen reset gedaan maar wil dit toch wel eerst melden.
Dit moet toch niet kunnen! Gisterenavond heb ik via de Toon op tablet een van de vier temperatuurstanden aangepast en dat blijkt niet overgenomen te zijn in Toon.
Op het Home scherm wordt wel aangegeven hoe laat hij naar de volgende (niet overgenomen) temperatuurstand moet gaan.
Toegang voor klantenservice staat aan.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

22 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
Zo, dat is vreemd.
Je zou zeggen reset, maar dan is er voor de moderators niets meer te zien.
Verder kun je wel weer het programma opbouwen zie ik.
Ben benieuwd hoe dit kan ontstaan.
Badge +5
Zo, dat is vreemd.
Je zou zeggen reset, maar dan is er voor de moderators niets meer te zien.
Verder kun je wel weer het programma opbouwen zie ik.
Ben benieuwd hoe dit kan ontstaan.

Omdat ik niet langer wil wachten met een leeg programma heb ik Toon een reset "van onderen" gegeven en alles staat er nu weer in zoals eerder ingesteld.
Jammer dat er geen reactie was op zo'n korte termijn. Naar het ontstaan ervan mag de moderator verder gissen, ik weet het niet.:?

Omdat ik niet langer wil wachten met een leeg programma heb ik Toon een reset "van onderen" gegeven en alles staat er nu weer in zoals eerder ingesteld.
Jammer dat er geen reactie was op zo'n korte termijn. Naar het ontstaan ervan mag de moderator verder gissen, ik weet het niet.:?

Hoi Theo,

Logisch toch, want je wilt te programma gebruiken.
Op afstand moeten ze toch de situatie kunnen herleiden?

Is de situatie, zoals je die gister via de iPad instelde, nu toch zichtbaar of is het de situatie daarvoor?
Wat ik ook vreemd vind is die streepjesbalk links op het scherm.

Je zou bijna zeggen dat dat lijntjes zijn, die de opbouw van het scherm verzorgen en geblockt links blijven staan..........
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Theo,

Mooi dat alles weer op de goede plaats staat na de reset. Simpel opgelost.
Maar.... de oorzaak.
Dat blijft gissen.
Badge +5

Hoi Theo,

Is de situatie, zoals je die gister via de iPad instelde, nu toch zichtbaar of is het de situatie daarvoor?

Hallo Ton, de situatie die ik via de iPad instelde is niet zichtbaar geworden op Toon.

Hoi Theo,

Hallo Ton, de situatie die ik via de iPad instelde is niet zichtbaar geworden op Toon.

Hoi Theo,

Oke duidelijk!

Los van wat er nou de aanleiding was, heb je de gewenste wijziging nu opnieuw via de iPad doorgeven?
Of nu rechtstreeks op Toon?
Badge +5

Hoi Theo,

Hoi Theo,

Oke duidelijk!

Los van wat er nou de aanleiding was, heb je de gewenste wijziging nu opnieuw via de iPad doorgeven?
Of nu rechtstreeks op Toon?

De aanpassing heb ik nu rechtstreeks in Toon aangebracht Ton.
Badge +5
Nogmaals getracht een van de vier temperaturen aan te passen op de iPad maar Toon trekt zich daar soms niets van aan. Hij gaat zijn eigen gang! Een van de drie keren accepteerde Toon het de overige niet.
Dit zit dus echt niet goed.
@Moderator graag je reactie hierop.
Klantenservice toegang is nog open.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Ik schiet het meteen in voor je in bij de softwarebeheerders! Ik om er zo snel mogelijk op terug.
Badge +5
@Yobotje

Ik schiet het meteen in voor je in bij de softwarebeheerders! Ik om er zo snel mogelijk op terug.

Oké Folkert, dank voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Ik heb bericht gekregen dat ze er mee bezig zijn ik hoop zo snel mogelijk uitsluitsel te geven.
Badge +5
@Folkert, vandaag 2-12-'15 een harde reset gedaan (met de keteladapter) om de dimstand beter te kunnen gaan beoordelen.

Hierna blijkt het programma overzicht weer leeg te zijn ondanks dat de volgende stap wel wordt weergegeven vwb tijd en programmastand in het Homescherm op de desbetreffende tegel.
Op de tablet werd het overzicht vervolgens wel geheel geladen dus ligt het probleem in de weergave van Toon®️. Het is er wel maar je ziet het niet.
Na een zachte reset mbv het knopje onder Toon®️ wordt het programma wel weer geheel weergegeven.

Wat er vóór de zachte reset óók gebeurde: Het uitschakelen van de gehele groep (stekkers en Hue lampen) lukte niet in één keer. Pas na de derde keer op het rode uitschakelveld te hebben gedrukt ging de laatste Hue lamp uit.

@Folkert: Graag je reactie. Toegang voor klantenservice staat dit keer niet aan.
@Forumleden: Hebben meer leden dit lege programma overzicht na een harde reset?

Reputatie 7
Badge +7
hoi Theo ,
hier van dit issue nog geen last gehad na een harde reset.
maar ik heb geen hue lampen , alleen slimme stekkers.
mvg,
jan
Hoi Theo,

Hier ook nog nooit meegemaakt.
Maar dit heb jij toch nog een keer gehad?
Badge +5
hoi Theo ,
mvg,
jan

Jan, ik vermoed dat het euvel zich automatisch hersteld na de nachtelijke reset.
Badge +5
Hoi Theo,

Hier ook nog nooit meegemaakt.
Maar dit heb jij toch nog een keer gehad?

Ja 29 dagen geleden heeft Folkert gereageerd hier zsm op terug te komen.
Maar ja, dan moet hij wel antwoord hebben van de software beheerders.
Reputatie 7
Badge +7
hoi Theo ,
mvg,
jan

Jan, ik vermoed dat het euvel zich automatisch hersteld na de nachtelijke reset.

theo,

hoe laat is die nachtelijke reset (is mij namelijk nog niet opgevallen of dit optreed/gebeurd hier )
Badge +5
hoi Theo ,
mvg,
jan

theo,

hoe laat is die nachtelijke reset (is mij namelijk nog niet opgevallen of dit optreed/gebeurd hier )

Dat gebeurd om 02:00 uur Jan om de cache op te schonen.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje

Dit was mijn fout ik kon het betreffende topic niet terugvinden:$ , de developers hebben dit een aantal keren vaker voorbij zien komen en er wordt aan dit issue gewerkt.
Badge +5
@Yobotje

Dit was mijn fout ik kon het betreffende topic niet terugvinden:$ , de developers hebben dit een aantal keren vaker voorbij zien komen en er wordt aan dit issue gewerkt.

Oké Folkert. Bedankt.

Hoi Theo,

Niet zo belangrijk, maar dat was toch om 04:00?
Badge +5

Hoi Theo,

Niet zo belangrijk, maar dat was toch om 04:00?

Je maakt me aan het twijfelen maar dacht toch echt 02:00 uur maar zoals je aangeeft is het niet zo belangrijk.