Probleem met meter | Eneco Community
vraag

Probleem met meter

• 6 februari 2013
  • 4 reacties
  • 776 Bekeken

Ik heb Toon aangevraagd en nu kwamen ze na 4 weken erachter dat ik een aanvraag ingediend had dus gingen er weer 4 weken overheen  en nu ben ik gebeld om een checklist door te nemen .
ik voldeed aan alles en naar een paar weken komt de monteur en die melde leuk dat mijn meter op de black list staat ,dus nu heb ik nog niets dat werkt.
nu bel ik eneco en die kunnen niets doen wordt door verwezen naar het groene team ook die kunnen niets doen ik moest  stedin maar bellen helaas die kunnen ook niets doe.
Nu na twee maanden heb ik nog niets maar wel  twee contracten en een vrije dag opgenomen 
Wie kan mij helpen en zeggen mat ik moet doen ????

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik heb Toon aangevraagd en nu kwamen ze na 4 weken erachter dat ik een aanvraag ingediend had dus gingen er weer 4 weken overheen  en nu ben ik gebeld om een checklist door te nemen .
ik voldeed aan alles en naar een paar weken komt de monteur en die melde leuk dat mijn meter op de black list staat ,dus nu heb ik nog niets dat werkt.
nu bel ik eneco en die kunnen niets doen wordt door verwezen naar het groene team ook die kunnen niets doen ik moest  stedin maar bellen helaas die kunnen ook niets doe.
Nu na twee maanden heb ik nog niets maar wel  twee contracten en een vrije dag opgenomen 
Wie kan mij helpen en zeggen mat ik moet doen ????

Beste P. schaffers
Denk dat dit een goede vraag is voor een van de forum moderator,s.

Maar dan moet je ook wel wat meer vertellen.
zoals welke soort / type meter of meters staan op die zgn black list.
heeft u gewone meters?
of slimme meters , met of zonder p1 aansluiting.
en welke contracten heeft u afgeloten Voor de toon en wat nog meer dan?
ik neem aan dat als er iets niet aangesloten kan worden , het contract ook niet geldig is.
Mits je aan de voorwaarden hebt voldaan zo te lezen hier is de check list via telefoon doorgenomen en was goed bevonden.
mvg,
jan
Reputatie 3
Badge
Heb je een slimme meter met een P1 aansluiting? Nee dan zou ik kijken bij stedin of je deze kunt aanvragen. kost je ongeveer 60 euro dacht ik ( heb zelf geen stedin als netbeheerder) en dan zou je toon alsnog kunnen aanvragen. Mits je aan alle voorwaarden voldoet verder.
Reputatie 2
Badge +1
@P.schaffers
Welkom op het forum.
De elektriciteitsmeter die jij hebt staat inderdaad op de zogenoemde “blacklist”. Toon is beschikbaar op honderden verschillende elektriciteitsmeters, helaas is jouw meter één van de weinige uitzonderingen.
Via Stedin kan je slimme meters aanvragen waarop Toon wel kan worden aangesloten. Ik vind het raar om te lezen dat je aangeeft dat Stedin je niet verder kan helpen.

Je contracten worden uiteraard geannuleerd op het moment dat Toon niet geplaatst kan worden. Laat me via een privé bericht weten als je niet je meters laat vervangen, dan zorg ik er direct voor dat de contracten geannuleerd worden.
Reputatie 3
Badge
Heb je al contact gehad met Stedin?