Percentage ketelprofiel van Toon komt niet overeen met de App | Eneco Community
vraag

Percentage ketelprofiel van Toon komt niet overeen met de App

  • 13 september 2019
  • 18 reacties
  • 301 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Op de TOON is het ketelprofiel 85% en op de TOON app 100% , echter alles ingevuld.
Biij de vorige softwareversie waren beide 100% nu bij 5.13.9 niet meer.
Hoe kan dat?

18 Reacties

Hoi Jan,

Als je op Toon®️ in je ketel profiel klikt op gegevens invullen dan zal zichtbaar worden wat er nog ontbreekt.
Loop het helemaal door en vermoedelijk zal de balk daarna op 100% springen.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Jan,

Als je op Toon®️ in je ketel profiel klikt op gegevens invullen dan zal zichtbaar worden wat er nog ontbreekt.
Loop het helemaal door en vermoedelijk zal de balk daarna op 100% springen.


Alles is ingevuld Ton.
Geen vakje meer leeg.
Hoi Jan,

Oke, maar heb je wel alle vragen geheel doorlopen?
Geef anders Toon®️ even een zachte reset via het zwarte knopje aan de onderzijde.
En Jan @Jan Booij is het gelukt?
Reputatie 3
Badge +3
En Jan @Jan Booij is het gelukt?

Kijk vanavond even Ton.
Nu niet thuis.
Prima Jan, want de “trukendoos” is nog niet leeg😀😀
Reputatie 3
Badge +3
Waarom neemt de app het niet gewoon over van de thermostaat?
Waarom neemt de app het niet gewoon over van de thermostaat?
Ja Jan dat zou ik ook logisch vinden.
Ik weet de reden niet.
Want Toon®️ is hierbij idd leidend.
Reputatie 3
Badge +3

Waarom neemt de app het niet gewoon over van de thermostaat?Ja Jan dat zou ik ook logisch vinden.
Ik weet de reden niet.
Want Toon®️ is hierbij idd leidend.


Misschien dat een moderator daar ons antwoord op kan geven?
Reputatie 6
Badge +1
@Jan Booij

Goede vraag waar ik nu het antwoord niet op heb. Als vanavond de reset geen resultaat geeft horen we het graag dan stel ik de vraag aan de softwarebeheerders.

Groeten, Tina
Reputatie 3
Badge +3
Ik ben bang dat de reset (onderkant TOON) niet gaat helpen. Pas 3 keer gedaan voor wolkje met ?
Ik laat het weten.
Reputatie 3
Badge +3
@Jan Booij

Goede vraag waar ik nu het antwoord niet op heb. Als vanavond de reset geen resultaat geeft horen we het graag dan stel ik de vraag aan de softwarebeheerders.

Groeten, Tina

Kan je niet op afstand zien of er evt. iets vergeten is in te vullen?
Hoi Jan, @Jan Booij

Ik zou toch nog even de “trukendoos” openen?

Ga in het profiel CV-ketel naar gegevens invullen.
Wijzig je ketel naar willekeurig een ander merk.
Sla deze wijziging op.

Doe dan dit nog een keer en wijzig het weer in het juiste merk.

Vermoedelijk springt de balk nu wel naar 100%
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Jan, @Jan Booij

Ik zou toch nog even de “trukendoos” openen?

Ga in het profiel CV-ketel naar gegevens invullen.
Wijzig je ketel naar willekeurig een ander merk.
Sla deze wijziging op.

Doe dan dit nog een keer en wijzig het weer in het juiste merk.

Vermoedelijk springt de balk nu wel naar 100%


Over 3 uurtjes ben ik thuis Ton.
Hoi Jan,

Aiiiii ik dacht dat je al thuis was. 😉
Oké ik hoor het vanavond wel weer😀
Reputatie 3
Badge +3
Ja hoor, gevonden.
V aanzetten voor het telefoonnummer.
Maar mijn vraag blijft staan:
Waarom neemt de app deze gegevrns niet 1 op 1 over uit de TOON?
Hoi Jan,

Kijk! Ook weer opgelost. 👍

Ben ook benieuwd naar het antwoord wat @TinaC krijgt op jouw vraag.
Reputatie 6
Badge +1
@Jan Booij @Brandje

Ik heb geen antwoord. Het staat nu uit bij de softwareontwikkelaar. We houden jullie op de hoogte.

Groeten, Tina

Reageer