P1 Kabel aanvragen | Eneco Community
beantwoord

P1 Kabel aanvragen

• 5 oktober 2018
  • 14 reacties
  • 1313 Bekeken

Goededag,

Ik heb sinds september 2018 slimme meters gekregen, helaas ik geen P1 kabel bij de TOON pakket heb.
Zou je willen een P1 kabel aan mij opsturen?

Alvast bedankt
FT Yavuz
icon

Beste antwoord door DeniseMR 5 oktober 2018, 16:15

Dag @F.T. Yavuz,

Welkom op de Eneco Community!

De P1-kabe is inmiddels voor je aangevraagd, deze heb je binnen twee weken in huis.

Veel bespaarplezier!

Groet, Denise
Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@VaS

Welkom op de community. Uiteraard bestel ik een P1 kabel voor jou. Klopt het dat Toon nog niet geactiveerd is? Ik kan namelijk niet zien of je misschien ook een nieuwe meetmodule nodig hebt. Ik adviseer je een fabrieksherstel uit te voeren en dan de activatiecode te gebruiken om Toon te activeren. Als je de activatiecode niet meer hebt dan stuur ik hem via een privébericht naar je toe.

Groeten, Tina
Goedemorgen,
Ik wil ook graag een P1-kabel aanvragen om de gegevens uit te lezen. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
@ferryinc

Ik zorg dat je een p1 kabel opgestuurd krijgt, dit duurt maximaal twee weken, maar doorgaans duurt het een paar dagen.

Groet,

Folkert
Hoi Emel, mijn klantnummer is toegevoegd aan mijn profiel.

Groeten,
Ferry
Reputatie 5
Badge
@ferryinc

Welkom op het forum. Ik kan het me voorstellen dat je inzicht wil hebben in je verbruik. Wil je je klantnummer toevoegen in je profiel zodat ik het voor je in orde kan maken?

Groet, Emel
Hallo, ook ik heb een slimme meter maar is er geen verbinding met de Toon omdat het P1 kabeltje ontbreekt en dat is jammer. Ik zou er dus graag eentje willen aanvragen.

Groeten,
Ferry
Reputatie 6
Badge +1
@mkiewiet

Welkom op de community. Ik heb de P1 kabel voor je besteld. Deze heb je binnen 10 werkdagen in huis.

Groeten, Tina
Goedemorgen,

Kan ik bij deze een P1 kabel aanvragen?
Wij zijn overgestapt naar de slimme meter en heb nu een P1 kabel nodig om de gegevens uit te kunnen lezen.

Met vriendelijke groet,

Michael
Reputatie 5
Badge +3
Hi Denise,

Just added into the profile. Thanks

Thanks! I have ordered a new p1 cable for you.

Regards, Audrey
Hi Denise,

Just added into the profile. Thanks
Reputatie 7
Badge +5
@L.K.D.P. Florez

Thanks for mentioning it! Can you add your client number to your profile? This way we can send you the P1-kabel.
Perhaps do you have ‘n measure equipement with a typenumber what ends on 0401.
Then you must have an new one!

Hello,

I'm trying to request a P1 cable for our new slimme meters but I'm not able to get anything. I'm trying already 3 times using this link https://www.toon.nl/service/toon-materialen-aanvragen/ and nothing is being send.

Can anyone help and send to our address P1 cables. Thanks
Reputatie 7
Badge +5
Dag @F.T. Yavuz,

Welkom op de Eneco Community!

De P1-kabe is inmiddels voor je aangevraagd, deze heb je binnen twee weken in huis.

Veel bespaarplezier!

Groet, Denise

Reageer