Oude Toon voor tablet app heeft functies die nieuwe niet heeft, waarom? | Eneco Community
vraag

Oude Toon voor tablet app heeft functies die nieuwe niet heeft, waarom?

• 23 december 2018
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 169 reacties
Op mijn ipad heb ik nog de tabletversie van de app, en ook de nieuwste app van Toon.
Prettig aan de oude tablet versie is dat ik mijn gas en electra verbruik kan vergelijken met overige vergelijkbare Toon gebruikers. De afgelopen, dag, de afgelopen week enzovoort.

Die vergelijkingen zeggen mij meer dan de absolute verbuiksgetallen. Immers of het buiten min 10 is of plus 10, maakt nogal uit voor je gasverbruik, en het meer verbuik bij koud weer is logisch en zegt niet zo veel. Die vergelijking geeft het relatieve verbruik weer en dat is nuttiger vind ik.

Nu mijn vraag: Waarom zie je het vergelijk niet meer op de nieuwe apps? Op de TOON zelf gelukkig wel.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
@RayDelft

Doe ik een juiste aanname als je met de "nieuwe" app het over de Toon app hebt voor je mobiele telefoon?
De reden dat je deze optie niet ziet is omdat nog niet alle functies van de oude app toegevoegd zijn.

Groet,
Glenn
Reputatie 5
Badge +1
@Glenn ik bedoel met de nieuwe app, de app zoals die nu in de appstore te downloaden is. De meest recente. Ik heb echter ook nog de Toon voor tablet app op mijn ipad en die heeft meer functies.

op mijj android telefoon heeft de nieuwste app die functies ook niet. Maar begrijo ik nu dat die nog komen?

overigens is het wel apart dat een nieuwe app functies niet mer heeft die toch erg nuttig zijn. 🤔

Reageer