Opzegging toon abonnement | Eneco Community
beantwoord

Opzegging toon abonnement

• 17 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
  • Kind aan huis (level 12)
  • 78 reacties
Beste Eneco,

Na lsng twijfelen en hopende op een goed product wil ik toch het abonnement opzeggen.

Wij hadden meer verwacht dan dat er nu is. Er is ondertussen merr uitgehaald dan bijgekomen, en het tarief is verhoogd.

Graag zouden wij het aanvullende abonnement willen opzeggen.

Met vriendelijke groet .
Xsjlo
icon

Beste antwoord door TinaC 28 januari 2019, 14:45

@xsjlo

Wat leuk dat je weer gekozen hebt voor een Toon abonnement. Het klopt inderdaad wat je zegt. Zonder Toon abonnement zie je alleen wat je per dag aan stroom en gas verbruikt. Met een abonnement bouw je ook een historie op zodat je kan terugkijken.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Tina
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@xsjlo

Jammer om te lezen dat je het abonnement op Toon wilt beëindigen. Er is een opzegtermijn van een maand. Daarom stoppen wij het abonnement per 17 november 2018. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer. Toon blijft werken als gewone thermostaat, maar je kan geen gebruik meer maken van de slimme functies van Toon.

Wil je in de toekomst toch weer gebruikmaken van alle slimme functies van Toon? Geef ons dan een seintje.

Groet,

Tina
Reputatie 2
Badge +2
Ik heb ondertussen diverse mailtjes gehad voor 3 maand gratis!!

Deze heb ik gedaan vandaag, maar dacht meld het hier ook even, want je ziet onder abonnement niks ook geen afrekeningen klopt dat?
Reputatie 6
Badge +1
@xsjlo

Wat leuk dat je weer gekozen hebt voor een Toon abonnement. Het klopt inderdaad wat je zegt. Zonder Toon abonnement zie je alleen wat je per dag aan stroom en gas verbruikt. Met een abonnement bouw je ook een historie op zodat je kan terugkijken.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Tina
Reputatie 2
Badge +2
Top, dank je wel @TinaC .
Nu wachten tot het weer aanstaat op Toon.
contract is binnen.

Reageer