opzeggen toon ivm afwijkende weergave van het verbruik | Eneco Community
beantwoord

opzeggen toon ivm afwijkende weergave van het verbruik

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ivm zeer twijfelachtige registratie van de gebruiksgegevens van Toon en dit al geruime tijd, wil ik Toon met onmiddelijke ingang opzeggen. Dit apparaat is niet te vertrouwen. Ik gebbruik de gehele dag voor 50 cent aan energie en moet aan het einde van de dag 7 euro bijbetalen. RARA hoe doen ze dat. Kan dus ook makkelijk zonder Toon. Eneco graag zo snel mogelijk dat apparaat weg komen halen!!!
icon

Beste antwoord door Glenn 23 januari 2019, 19:50

@CeesH

Begrijpelijk dat je hier zo over denkt als dit al een tijd speelt. Ik heb je opzegging verwerkt per 23 februari en je krijgt een e-mail ter bevestiging.

Groet,
Glenn
Bekijk origineel

4 Reacties

Hoi Cees,
Het is toch zonde om een mooie mogelijkheid om je energieverbruik te registreren op te geven?

Kan je niet wat specifieker zijn mbt je twijfel die je hebt?
Ligt dat wellicht aan een slechte positie van plak-sensoren op je energiemeter?
Of is wellicht het ingeschatte jaarverbruik niet juist en kan Eneco dat opnieuw naar je Toon®️ pushen?

Dus ik denk dat er wel mogelijkheden zijn om Toon®️ wel goed z’n werk te laten doen.
Reputatie 5
Badge
@CeesH

Welkom op de Eneco Community!
Ik zie dat je al eerder contact heeft gehad met onze klantenservice hierover. hebben ze met je meegekeken naar een mogelijke storing? Mocht je dit wensen, kijk ik graag nogmaals naar de situatie.
Zo niet, dan kan ik je Toon abonnement stopzetten met een opzegtermijn van een maand. Omdat Toon al 2 jaar in je bezit is, wordt deze niet door een monteur verwijderd. Mocht je Toon niet meer willen gebruiken als thermostaat en deze weg willen halen, kun je dit zelf doen of hiervoor een derde partij inschakelen.

Groet,
Glenn
Dit probleem is reed geruime tijd en zeer ergerlijk. Daarom zo spoedig mogelijk mijn Toon abonnement opzeggen. IK haal hem dan zelf wel van de muur.
Reputatie 5
Badge
@CeesH

Begrijpelijk dat je hier zo over denkt als dit al een tijd speelt. Ik heb je opzegging verwerkt per 23 februari en je krijgt een e-mail ter bevestiging.

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen