Opzeggen Toon abonnement en onderhoud | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Toon abonnement en onderhoud

Wij gaan switchen van Eneco naar Main Energie. Ik heb ook een Toon abonnement en een onderhoudscontract voor onze CV ketel. Deze moeten beide ook stopgezet worden. Hoe gaat dit in zijn werk?
icon

Beste antwoord door TinaC 20 januari 2019, 11:17

@JeroenJongkind

Bedankt voor het aanvullen van het klantnummer. Beide abonnementen zijn per 1 maart 2019 beëindigd. Een bevestiging hiervan ontvang je via de e-mail.

Groet,

Tina
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@JeroenJongkind

Welkom op het Eneco forum en bedankt voor je bericht. Het abonnement op Toon kun je beëindigen via deze link. Per welke datum wil je het onderhoudsabonnement opzeggen? Deze kan ik voor je laten beëindigen? Hier zit een opzegtermijn op van één maand.

Groet,

Folkert
Dag Folkert,

Dank voor je reactie. Ik wil zowel de Toon als het onderhoudscontract per 1 maart 2019 beëindigen.

Zie de bevestiging graag tegemoet.

MvG,

Jeroen Jongkind
Reputatie 5
Badge
@JeroenJongkind

Ik kan beide abonnementen beeindigen voor je, alleen heb ik daarvoor je klantnummer nodig. Het klantnummer wat in je profiel staat klopt niet. Heb je wellicht een ander klantnummer?
Zodra ik de juiste gegevens heb, zeg ik beide abonnementen op en krijg je direct een bevestiging.

Wil je een seintje geven zodra het klantnummer in je profiel staat?

Groet,
Mitchel
Dag Mitchel,

Ik heb klantnummer toegevoegd. Dus als het goed is moet het nu zichtbaar zijn.

Gr. Jeroen
Reputatie 5
Badge +1
@JeroenJongkind

Bedankt voor het aanvullen van het klantnummer. Beide abonnementen zijn per 1 maart 2019 beëindigd. Een bevestiging hiervan ontvang je via de e-mail.

Groet,

Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen