Opzeggen Toon abonnement | Eneco Community

Opzeggen Toon abonnement

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

134 Reacties

Beste,

Mijn vraag of ik een bevestiging zou krijgen is nog niet beantwoord. Of is überhaupt het abo opgezegd?

Zou dat alsnog dan gedaan kunnen worden?

Groet,

Peter
Klopt, want een moderator heeft ook nog niet op je bericht gereageerd!
Jouw reactie is helaas dus over het hoofd gezien.
Dat zal maandag dan wel met de eerdere datum alsnog gedaan worden.
Reputatie 7
Badge +4
@Familie van Drongelen

Sorry, we hebben je bericht inderdaad over het hoofd gezien. Jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van je Toon abonnement. Deze wordt per 20 juli stopgezet, je ontvangt hier vanmiddag nog een bevestiging van. Mocht je hier toch weer gebruik van willen maken, dan kan je dit altijd kenbaar maken.
Beste Moderator!

Via deze weg wil ik ook graag mijn toon abonnement opzeggen. Wegens het niet meer gebruiken van de service welke de toon bied.
Reputatie 7
Badge +6
Beste I. Boegheim,

Welkom op de community! Je maakt volgens mijn gegevens geen gebruik meer van het Toon abonnement sinds 14-11-2015, Wanneer het een ander klantnummer betreft ontvang ik deze graag via een privébericht.

Groet,

Folkert
Mijn toon heeft het sinds ik hem heb nooit gedaan. Ik betaal dus al anderhalf jaar voor een product dat niet werkt. Ik heb hier destijds meerdere meldingen van gemaakt, maar geen goede oplossing voor ontvangen. Daarom wil ik hierbij mijn toon abonnement per direct opzeggen.

Mvg,
I. Storm
Reputatie 7
Badge +6
@I.E. Storm,

Jammer zeg! Wat werkt er al die tijd al niet? Ik zie dat Toon nog draait op een paar softwareversies terug, waardoor updaten geen kwaad kan. Dat draagt ook bij aan een betere werking. Kun je via Menu > Instellingen > Software > Update de laatste versie binnen halen? Daarna gaan we proberen om alles goed aan de praat te krijgen en mocht dat niet lukken dan zet ik het abonnement stop, zullen we dat zo doen?
Ik verneem het graag!
Hoi Danielle, bedankt voor je reactie. sorry maar inmiddels ben ik er wel klaar mee. Ik wil het abonnement graag per direct stop zetten.
Reputatie 7
Badge +6
@I.E. Storm,

Jammer! De einddatum staat genoteerd op 11-08-2017. Toon is enkel te gebruiken als thermostaat na die tijd.
Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail van de opzegging.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen