Opzeggen Toon abonnement | Eneco Community

Opzeggen Toon abonnement

Reputatie 3
Badge +1
Beste moderator,

Hierbij wil ik mijn abonnement op Toon opzeggen met de inachtneming van de opzegtermijn.
Dus uiterlijk 1 januari zal de uiterste actieve abonnementsdatum zijn.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Danielle 1 december 2014, 15:59

Hoi Het_Toontje,

Hierbij bevestig ik je opzegging van het Toon abonnement.
De einddatum is 1 januari. Je ontvangt hier na de einddatum nog een bevestiging per e-mail.

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

132 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Het_Toontje,

De einddatum is 1 januari. Je ontvangt hier na de einddatum nog een bevestiging per e-mail.
Reputatie 6
Badge +1
het_toontje wrote:

Beste moderator,

Hierbij wil ik mijn abonnement op Toon opzeggen met de inachtneming van de opzegtermijn.

Alvast bedankt.

Nu al weer ten einde. Heb je het weer snel gezien, of heeft het te maken met je topic over temperatuur
Reputatie 3
Badge +1
jvp wrote:

het_toontje wrote:

Beste moderator,

Alvast bedankt.

Nu al weer ten einde. Heb je het weer snel gezien, of heeft het te maken met je topic over temperatuur

Hoi Jürgen,

Het heeft inderdaad te maken met het topic over de temperatuur.
Inmiddels is Toon helemaal van de muur af en hangt er een Honeywell modulation.
Is geheel persoonlijk hoor, het is nu ook weer niet zo dat ik Toon als een slecht product neerzet, dat zou nl. onterecht zijn.
Voor mij persoonlijk werkt het gewoonweg niet.
Reputatie 3
Badge +1
Danielle wrote:

Hoi Het_Toontje,

Hoi Danielle,

Bedankt voor het regelen en de terugkoppeling.;)
Reputatie 6
Badge +1
het_toontje wrote:

jvp wrote:

het_toontje wrote:

Beste moderator,

Alvast bedankt.

Hoi Jürgen,

Het heeft inderdaad te maken met het topic over de temperatuur.
Inmiddels is Toon helemaal van de muur af en hangt er een Honeywell modulation.
Is geheel persoonlijk hoor, het is nu ook weer niet zo dat ik Toon als een slecht product neerzet, dat zou nl. onterecht zijn.
Voor mij persoonlijk werkt het gewoonweg niet.

Dat is ook prima. Ieder heeft zijn eigen mening over Toon, echter was ik benieuwd naar de beweegredenen, omdat je het nu een dag of... Hebt gebruikt en er nu aan weet klaar mee bent. We weten met zijn alle dat Toon nog niet af is, maar het is ook begrijpelijk als het binnen jou visie niet past, dat je er dan ook niet voor wilt betalen. Dat zou ik ook hebben.

Jammer maar helaas.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Jürgen,

Toon is ook een apparaat wat in ontwikkeling blijft, en dat is alleen maar goed.
Wel vind ik dat, wat ze ook doen, het thermostatisch gedeelte van Toon gewoon correct moet blijven werken zonder dat je daar omkijken naar hebt.
(Mijn Honeywell heeft 8 jaar probleemloos gewerkt)

Een beknopte resumé.
De eerste maal Toon met abonnement gaf thermostatische problemen, hierdoor ook opgezegd,
Daarna een klein jaar zonder abonnement, en Toon alleen als thermostaat zonder verdere sw opties, geen enkel thermostatisch probleem.
Nu sinds een maand weer een abonnement, en ja hoor, weer een thermostatisch probleem.
Daarom heb ik Toon nu inderdaad definitief aan de wilgen gehangen.;)
Bijkomend wil ik mij niet binden aan 1 energieleverancier door de domotica hierop af te stemmen, ik gebruikte dus de overige mogelijkheden van Toon helemaal niet.
ook ik wil toon opzeggen hoe doe ik dit
mvg
M. de Visser wrote:

ook ik wil toon opzeggen hoe doe ik dit
mvg

Ik neem aan dat je het abonnement op Toon©️ ad €3,50 per maand wilt opzeggen.
Dat gaat prima door deze melding.
Een moderator zal straks wel reageren en de bevestiging geven.
Reputatie 7
Badge +6
@M. de Visser,

Jammer dat je het abonnement op wilt zeggen. Mag ik de reden weten?
De opzegtermijn is 1 maand. Per e-mail ontvang je hier nog een bevestiging van.
Reputatie 1
Hedenmiddag kregen wij een aanbod van een concurrerende energieleverancier waar Eneco (zelfs na telefonisch contact) niet tegen op kon. We hebben dus besloten om per 1 april over te stappen naar die concurrent. Dit gaat dus ook inhouden dat mijn abonnement op Toon gaat stoppen, nu wil ik dus eigenlijk wel weten wat ik daarna nog kan met mijn Toon? Kan ik bijvoorbeeld mijn slimme stekkers nog wel gebruiken of worden deze onbruikbaar? En kan ik ook nog steeds mijn thermostaat instellen op vooraf ingestelde tijden en temperaturen? Wie kan mij meer vertellen?
Op beiden kan ik ja zeggen, je houdt een uitgeklede thermostaat over, dus je kan de temperatuur gewoon regelen.
Uiteraard werken de App's ook niet meer.
Slimme stekkers zal je ongetwijfeld nog kunnen gebruiken, maar de kosten zullen niet zichtbaar zijn.

Misschien dat je in de loop van het jaar bij Eneco toch weer zaken er bij kan nemen, omdat Eneck voornemens is ook niet Eneco klanten een Toon aan te bieden.
Nadere gegevens ontbreken daar over.
Reputatie 4
Badge +1
Brandje wrote:

Misschien dat je in de loop van het jaar bij Eneco toch weer zaken er bij kan nemen, omdat Eneck voornemens is ook niet Eneco klanten een Toon aan te bieden.
Nadere gegevens ontbreken daar over.

Volgens interview in het NRC (afgelopen zaterdag) met Eneco directeur Jeroen de Haas verkopen ze Toon nu ook los, heb er verder nog nergens iets over gezien maar het zal vast niet lang meer duren voordat je een los Toon abonnement kunt afnemen.
Reputatie 1
Bedankt voor de antwoorden, ik ga het in ieder geval in de gaten houden.
Reputatie 6
Badge +1
Beste Moderators,

Zoals al was te lezen in het topic Toon en zon, hebben wij naar moeizaam overleg tussen mij en mijn vrouw en met gemengde gevoelens besloten te stoppen met de Toon. Bij deze dus ook mijn officiele verzoek om per eerste vervaldatum het abbonoment van Toon te beeindigen.(30 juni 2015)

Graag ontvang ik per mail, een bevestiging van dit verzoek. ( dit verzoek zal ook nog in een pb verschijnen naar folkert en Danielle en Stefan)

Nu we Toon beëindigen, betekend dat niet dat we welg willen bij Eneco, want daar is het niet om te doen en ook niet aan de orde. Ik blijf dus wel gewoon actief op het forum en zal het zeker ook niet laten om mijn , soms ongezoute, kritiek te geven over produckten en of diensten en gedragingen.

Graag ontvang ik per mail, een bevestiging van dit verzoek.
Reputatie 7
Badge +6
@jvp

Ik heb de redenen gelezen waarom je je abonnement wil beëindigen in het Zon op Toon topic, ook heb ik je pb voldoen. Ik ga uiteraard aan je verzoek voldoen, maar vind het wel erg jammer, en zal je in de loop van de dag hier een bevestiging van sturen.
Reputatie 6
Badge +1
Folkert wrote:

@jvp

Ik heb de redenen gelezen waarom je je abonnement wil beëindigen in het Zon op Toon topic, ook heb ik je pb voldoen. Ik ga uiteraard aan je verzoek voldoen, maar vind het wel erg jammer, en zal je in de loop van de dag hier een bevestiging van sturen.

Dank je folkert,

Het is niet andes. Misschien dat ik in de toekomst nog eens in het Toon project ga instappen. (Bv als de nieuwe hardware van Toon uit is). Neemt niet weg, dat ik nog altijd ten diensten van jullie kan en wil staan, in bedieningsonderzoeken, forumverbeteringem etc. Want ik Ben nog niet van plan om weg te gaan bij Eneco of het forum. Ik zal altijd actief blijven en forums over Toon in de gaten houden.

Maar voor nu orde: Toon is terug gezet in fabrieksinstelling en ook al gewisseld van eigenaar en het kan dus zijn, dat deze toch ergens online komt. Daarbij weet de eigenaar dat het abb stopt per 1 juli.

Maar de toekomst? Wie dan leeft, dan zorgt.
Beste Moderators,

Bij deze wil ik het abonnement voor de Toon beëindigen per 1 oktober 2015. De reden is dat wij de service die het Toon abonnement bied niet gebruiken.

Graag ontvangen wij per mail een bevestiging van de opzegging van het Toon Abonnement.
Reputatie 7
Badge +6
Beste infotracer,

Welkom op de community, en bedankt voor je bericht. De overeenkomsten zijn beëindigd per 1-10 en je krijgt hier nog een bevestiging van per mail. Mocht je het in de toekomst weer willen activeren dan kun je dat hier via het forum regelen.

Groet,

Folkert
Wil graag mijn toon abbonement opzggen.
Dus graag bij deze.

Ben bewust van de 1 maand opzgtermijn.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo gerbenz,

Jammer dat je niet langer gebruik wilt maken van de extra functies! Het abonnement stopt op 9 november 2015.
Ik wil ook mijn toon opzeggen want op mijn volgende adres heb ik stadsverwarming en volgens eneco en werkt toon daar niet meer.

Alvasr bedankt,

Peter
Reputatie 7
Badge +6
@pbwinter

Wil je dat per volgende maand opzeggen? Je kan dit ook regelen in combinatie met je verhuizing.
Beste Folkert,

Doe dit maar met ingang van volgende maand dan ben ik daar vanaf.

Peter
Reputatie 7
Badge +6
@pbwinter

Prima, ik heb dit verwerkt voor je.
Ook ik wil mijn abonnement van de Toon opzeggen. Graag per eerste mogelijkheid.

Mvg,
I.Boegheim

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen