Opzeggen Toon abonnement | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Toon abonnement

  • 5 september 2019
  • 17 reacties
  • 530 Bekeken

Beste moderators,

zouden jullie mijn toon abonnement per 1nov kunnen stopzetten. Vanaf medio oktober komt hier een full-electric wp en dan komt er ook een andere thermostaat in de woning.

alvast dank
Mark
icon

Beste antwoord door Emel 5 september 2019, 13:29

@mpleizr

Jammer om te lezen dat je afscheid gaat nemen van Toon 😥. Hierbij bevestig ik dat ik je abonnement op Toon per 1 november 2019 heb beëindigd.

Groet, Emel
Bekijk origineel

17 Reacties

Hoi @TinaC dank je voor de service. Jazeker loopt het allemaal correct door. Gisteren en vandaag zijn de warmtepomp en extra boiler geplaatst. Dus vanaf vandaag officieel van het gas af. Alleen de radiatoren nog niet Geleverd. Er waren teveel zieken bij de installateur. Wordt vervolgd dus

groet
mark

Reputatie 6
Badge +2
@mpleizr

Bedankt voor het bericht. Ik heb de beëindiging teruggedraaid. Verloopt de omschakeling voorspoedig?

Groeten, Tina
Reputatie 5
Badge
@mpleizr

Jammer om te lezen dat je afscheid gaat nemen van Toon 😥. Hierbij bevestig ik dat ik je abonnement op Toon per 1 november 2019 heb beëindigd.

Groet, Emel
Reputatie 6
Badge +2

@A. de Korte 

Bedankt voor de toelichting. Het klantnummer heb ik ivm jouw privacy verwijdert uit je bericht en toegevoegd aan je profiel. Het abonnement is per 28 december 2019 beëindigd.

Groeten, Tina

Badge

Top, dank je wel Tina. Een fijne avond alvast. 

Gr. André. 

Beste moderators in navolging op mijn eerdere verzoek tot beëindiging toon abonnement zou ik deze toch door willen zetten. Zouden jullie de beëindiging stop kunnen zetten

alvast mijn dank ervoor
Reputatie 6
Badge +3
Maar je toon werkt dus wel met deze warmtepomp?
Maar je toon werkt dus wel met deze warmtepomp?

nee helaas niet. Alleen de elga kan daar mee overweg. Had de keuze uit hun eigen thermostaat of de lyric. Heb uiteindelijk voor de t6 gekozen.
een draadloze model

Reputatie 6
Badge +3
Wat maakt de lyric dan zo speciaal dat ie wel op die warmtepomp kan en de toon niet?
Mijn toon hangt aan mijn warmtepomp via de (externe) aan/uit schakelaar van de warmtepomp. Werkt prima.
Reputatie 6
Badge +3
Ik lees dat het gewoon opentherm is wat die loria doet. Wellicht dat de Toon niet alle opentherm ID's ondersteund van de loria (bijv. het koelen ipv verwarmen) en dat hij daarom niet officieel ondersteund wordt door techneco maar is het een idee om het gewoon eens te proberen? Ben wel benieuwd eigenlijk 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Mag ik je nog vragen hoe het zit met je WTW-installtie? Ik zie drie buizen (twee je woning in en 1 naar je dak). Hoe werkt je WTW ? Normaal twee buizen naar het dak namelijk 🙂
Dank je @Emel had graag door gegaan met toon, echter kan de wp daar niet mee uit de voeten.

vanwege overstap van energieleverancier en thermostaat wil bij dezen graag mijn Toon abonnement zo snel als mogelijk beëindigen.

 

graag zou ik een bevestiging willen ontvangen met hierin de opzegdatum.

 

klantnummer staat in mijn profiel...

Reputatie 7
Badge +6

@T.J.L. Soeteman 

 

Jammer dat je je abonnement wil opzeggen voor Toon. Dit kun je doen via deze link.

 

Groet,

 

Folkert

Badge

Goedemiddag. 

 

Kunnen jullie mijn Toon abonnement stopzetten per eerstvolgende vervaldag, ik denk 28 december. Alvast hartelijk dank. 

 

  1. de Korte 
Reputatie 6
Badge +2

@A. de Korte 

Het Toon abonnement kan inderdaad met 1 maand opzegtermijn beëindigd worden. Wat is de reden dat je wil opzeggen? Voeg aub het klantnummer in je profiel toe dan pak ik je gegevens erbij.

Groeten, Tina

Badge

Goedemiddag. 

 

Kunnen jullie mijn Toon abonnement stopzetten per eerstvolgende vervaldag, ik denk 28 december. Alvast hartelijk dank. 

@A. de Korte

Het Toon abonnement kan inderdaad met 1 maand opzegtermijn beëindigd worden. Wat is de reden dat je wil opzeggen? Voeg aub het klantnummer in je profiel toe dan pak ik je gegevens erbij.

Groeten, Tina

 

De reden is dat we een ketel hebben met ISense van Remeha. Deze heeft ook een openhaardfunctie die iets beter aansluit bij onze wensen. Verder hebben we geen slimme apparaten, geen stroom van Eneco en gebruiken dus te weinig van de aangeboden functies. 

 

Alvast bedankt. André de Korte, 

 

Reageer