Opzeggen Toon abonnement | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Toon abonnement

• 5 september 2019
  • 10 reacties
  • 387 Bekeken

Beste moderators,

zouden jullie mijn toon abonnement per 1nov kunnen stopzetten. Vanaf medio oktober komt hier een full-electric wp en dan komt er ook een andere thermostaat in de woning.

alvast dank
Mark
icon

Beste antwoord door Emel 5 september 2019, 13:29

@mpleizr

Jammer om te lezen dat je afscheid gaat nemen van Toon 😥. Hierbij bevestig ik dat ik je abonnement op Toon per 1 november 2019 heb beëindigd.

Groet, Emel
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Mag ik je nog vragen hoe het zit met je WTW-installtie? Ik zie drie buizen (twee je woning in en 1 naar je dak). Hoe werkt je WTW ? Normaal twee buizen naar het dak namelijk 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Ik lees dat het gewoon opentherm is wat die loria doet. Wellicht dat de Toon niet alle opentherm ID's ondersteund van de loria (bijv. het koelen ipv verwarmen) en dat hij daarom niet officieel ondersteund wordt door techneco maar is het een idee om het gewoon eens te proberen? Ben wel benieuwd eigenlijk 🙂
Reputatie 6
Badge +3
Wat maakt de lyric dan zo speciaal dat ie wel op die warmtepomp kan en de toon niet?
Mijn toon hangt aan mijn warmtepomp via de (externe) aan/uit schakelaar van de warmtepomp. Werkt prima.
Maar je toon werkt dus wel met deze warmtepomp?

nee helaas niet. Alleen de elga kan daar mee overweg. Had de keuze uit hun eigen thermostaat of de lyric. Heb uiteindelijk voor de t6 gekozen.
een draadloze model

Reputatie 6
Badge +3
Maar je toon werkt dus wel met deze warmtepomp?
Hoi @TinaC dank je voor de service. Jazeker loopt het allemaal correct door. Gisteren en vandaag zijn de warmtepomp en extra boiler geplaatst. Dus vanaf vandaag officieel van het gas af. Alleen de radiatoren nog niet Geleverd. Er waren teveel zieken bij de installateur. Wordt vervolgd dus

groet
mark

Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Bedankt voor het bericht. Ik heb de beëindiging teruggedraaid. Verloopt de omschakeling voorspoedig?

Groeten, Tina
Beste moderators in navolging op mijn eerdere verzoek tot beëindiging toon abonnement zou ik deze toch door willen zetten. Zouden jullie de beëindiging stop kunnen zetten

alvast mijn dank ervoor
Dank je @Emel had graag door gegaan met toon, echter kan de wp daar niet mee uit de voeten.
Reputatie 5
Badge
@mpleizr

Jammer om te lezen dat je afscheid gaat nemen van Toon 😥. Hierbij bevestig ik dat ik je abonnement op Toon per 1 november 2019 heb beëindigd.

Groet, Emel

Reageer