Opzeggen Toon abonnement | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Toon abonnement

  • 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Ik wil mijn abonnement op Toon opzeggen. Ik zie het voordeel van een abonnement niet. Ik gebruik de Toon-app nooit.
icon

Beste antwoord door Emel 24 juli 2019, 13:24

@lodie

Welkom op het forum. Wat leuk dat je ons via deze weg weet te vinden. Jammer om te lezen dat je geen gebruik maakt van de functies op Toon. Ik heb het abonnement beëindigd per 24 augustus 2019. Dit is inclusief een maand opzegtermijn. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer. Toon blijft werken als gewone thermostaat, maar je kan geen gebruik meer maken van de slimme functies van Toon. Wil je in de toekomst toch weer gebruikmaken van alle slimme functies van Toon? Dan kan je opnieuw een abonnement afsluiten.

Groet, Emel
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
@lodie

Welkom op het forum. Wat leuk dat je ons via deze weg weet te vinden. Jammer om te lezen dat je geen gebruik maakt van de functies op Toon. Ik heb het abonnement beëindigd per 24 augustus 2019. Dit is inclusief een maand opzegtermijn. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer. Toon blijft werken als gewone thermostaat, maar je kan geen gebruik meer maken van de slimme functies van Toon. Wil je in de toekomst toch weer gebruikmaken van alle slimme functies van Toon? Dan kan je opnieuw een abonnement afsluiten.

Groet, Emel

Reageer