opzeggen toon abonnement | Eneco Community
beantwoord

opzeggen toon abonnement


Vanaf december weer toon abonnement van 3 maanden uitproberen gestart.
Conclusie ik doe er eigenlijhk niets mee niet met mijn mobiel of iets anders.
Dus na 3 maanden ga ik er niet mee verder,hoe kan ik het abonnement stoppen of stopt het na 3 maanden proberen?
icon

Beste antwoord door Urgel 12 januari 2019, 15:09

@R. Buijtendijk

Allereerst vind ik het super dat je het weer geprobeerd hebt met het abonnement op Toon. Maar buiten het gebruik met je telefoon kun je er natuurlijk nog veel meer mee. Zie hieronder wat je allemaal met en zonder abonnement kunt.

Mocht onderstaande je niet overtuigen 😞, dan ben je vrij om het abonnement stop te zetten. Dit gebeurd niet automatisch en hier zal je zelf voor aan de bel dienen te trekken. Let op dat je bij het opzeggen wel een maand opzegtermijn hebt.

Groet, Urgel

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge
@R. Buijtendijk

Allereerst vind ik het super dat je het weer geprobeerd hebt met het abonnement op Toon. Maar buiten het gebruik met je telefoon kun je er natuurlijk nog veel meer mee. Zie hieronder wat je allemaal met en zonder abonnement kunt.

Mocht onderstaande je niet overtuigen 😞, dan ben je vrij om het abonnement stop te zetten. Dit gebeurd niet automatisch en hier zal je zelf voor aan de bel dienen te trekken. Let op dat je bij het opzeggen wel een maand opzegtermijn hebt.

Groet, Urgel

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen