Opzeggen Toon abbonnement | Eneco Community
beantwoord

Opzeggen Toon abbonnement

• 2 maart 2019
  • 8 reacties
  • 523 Bekeken

Beste, bij deze wil ik graag mijn toon abbonement opzeggen.

mvg
Bart Bolderdijk
icon

Beste antwoord door TinaC 3 maart 2019, 10:19

@Bartbo

Welkom op de community. Jammer dat je geen gebruik meer wil maken van het Toon abonnement. Je hebt een maand opzegtermijn. Daarom stopt het abonnement op 2 april 2019. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer en kan je geen gebruik meer maken van de slimme functies van Toon.

Fijne zondag.

Tina
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Bartbo

Welkom op de community. Jammer dat je geen gebruik meer wil maken van het Toon abonnement. Je hebt een maand opzegtermijn. Daarom stopt het abonnement op 2 april 2019. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer en kan je geen gebruik meer maken van de slimme functies van Toon.

Fijne zondag.

Tina
Reputatie 1
Badge
Ik wil mijn toon abbonoment opzeggen ik weet dat 1 maand opzeg termijn is heb andere thermostaat omdat andere thermostaat zelfde functie hebt waar ik nix hoeft te betalen wat ik met toon wel moet betalen
Reputatie 5
Badge
@Marcelcv

Jammer dat je geen gebruik wil maken van Toon. Het abonnement stopt per 14 mei 2019. Vanaf die datum betaal je geen abonnementskosten meer. Ook ontvang je per e-mail een bevestiging van. Wil je in de toekomst toch weer gebruikmaken van alle slimme functies van Toon? Dan kan je opnieuw een abonnement afsluiten.

Fijn weekend.

Groet, Emel
Reputatie 1
Badge
ja helaas Emel als ik weer wilt hoor je het wel!

fijne weekend

Groet Marcel
Reputatie 2
Badge
Hallo moderators,
Graag wil ik per direct mijn abbonement op Toon stopzetten

Groet,
Erik
Reputatie 5
Badge
@Erik Meindertsma

Wat jammer dat je er geen gebruik van meer wilt maken. Ik ben wel benieuwd naar de reden van de opzegging šŸ¤”. Wil je je klantnummer aanvullen in je profiel? Dan zorg ik ervoor dat het abonnement op Toon per 28 oktober 2019 wordt beĆ«indigd.

Groet, Emel
Reputatie 2
Badge
Emel,
Ik heb mijn klantnummer toegevoegd. Reden van opzeggen is uiteindelijk toch de maandelijkse kosten die geruime tijd geleden ook nog eens met een euro zijn verhoogd. Ik vind zelf dat ik daar te weinig voor terug zie.

Erik
Reputatie 5
Badge
@Erik Meindertsma

Dank voor de toelichting. Mocht je in de toekomst toch gebruik willen maken van de functies op Toon, weet je ons te vinden. Ik heb het abonnement per 28 oktober 2019 beƫindigd en ook een bevestiging gestuurd per e-mail.

Fijn weekend, Emel

Reageer