Op 2 adressen een toon had 2 app's 1 met grote t in icoon en 1 met tekst toon in icoon deze laatste werkt niet meer waarom niet | Eneco Community
vraag

Op 2 adressen een toon had 2 app's 1 met grote t in icoon en 1 met tekst toon in icoon deze laatste werkt niet meer waarom niet

• 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Op 2 adressen een toon had 2 app's 1 met grote t in icoon en 1 met tekst toon in icoon deze laatste werkt niet meer waarom niet

3 Reacties

Bedoel je dat een App niet meer werkt?
Gebruik je de hybride nieuwe App?
De oude App is buiten werking gezet door Eneco.
Beye kent dit dat ik geen aparte app meer kan gebruiken voor mijn tweede toon en dat ik steeds weer helemaal bij gebruik van één van de toon"s volledig moet inloggen?
Reputatie 7
Badge +6
@5551wu

Je kan in de app van locatie wisselen, voorwaarde is wel dat beide locaties hetzelfde klantnummer hebben, ze vallen dan elk onder een ander account. Dit is nu niet het geval. Ik kan dit voor je regelen wanneer je dit wenst, dan ontvang ik graag het andere klantnummer, die niet in je profiel staat via een privébericht.

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen