Nieuwsbrief mei 2013 | Eneco Community

Nieuwsbrief mei 2013

Net de digitale nieuwsbrief ontvangen.
Er staat een hoofdstuk in:

"Forumleden aan het woord in het Eneco-kantoor"

Compleet met foto en een leuk verslag. Goed gedaan Eneco!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

19 Reacties

Reputatie 4
Badge
Je personelijke gegevens staan nu wel in die link :rolleyes:
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb de link verwijderd 🙂
Reputatie 4
Badge
Bedankt, stukje beter.
Ik heb de link verwijderd :)

Ja dat is een goeie, bedankt Mike!
Reputatie 3
Badge
leuk geschreven
Reputatie 4
Badge +1
Jullie kunnen de nieuwsbrief wel bekijken via https://mail.eneco.nl/3/3fde87c243a1e092d6a7a113870113e297b6a7009614a386f32443b1f516252762b4a2c666d224b586d58562c

Deze is zonder persoonlijke gegevens :)

Groet,
Mike
Badge
Hey, dit is dan direct de eerste keer dat ik de nieuwsbrief niet ontvangen heb.
Reputatie 5
Badge +3
@kaat,
Dat kan kloppen, er zijn wat problemen met de nieuwsbrief, we zijn er mee bezig. Zie ook dit topic.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb hem nu ook online gelezen. Leuk groepje formleden. Leuk verhaaltje. 🙂,
alleen 1 kritische noot over de nieuwsbrief;

Bij het stukje netbeheerder en kosten staat wel dat Eneco de kosten voor netbeheerder Stedin int, en dat per 1 april de overkoepelende organisatie van netwerkbeheeders NMa is geworden, en dus toezicht houd op de tarieven.

Maar er staat helaas niet in dat er per 1 augustus het leveranciersmodel gehanteerd gaat worden ( als het goed is) en de energieleverancier dus alle kosten gaat innen voor alle netwerkbeheeders. Dus ook voor Enexis, Leander,ediet etc.
Jullie kunnen de nieuwsbrief wel bekijken via https://mail.eneco.nl/3/3fde87c243a1e092d6a7a113870113e297b6a7009614a386f32443b1f516252762b4a2c666d224b586d58562c

Deze is zonder persoonlijke gegevens :)

Groet,
Mike

Hoi Mike,

Perfect; zo'n versie was ik al aan het zoeken, om dit topic compleet te maken.
Bedankt voor het plaatsen!
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb hem nu ook online gelezen. Leuk groepje formleden. Leuk verhaaltje. 🙂,
alleen 1 kritische noot over de nieuwsbrief;

Bij het stukje netbeheerder en kosten staat wel dat Eneco de kosten voor netbeheerder Stedin int, en dat per 1 april de overkoepelende organisatie van netwerkbeheeders NMa is geworden, en dus toezicht houd op de tarieven.

Maar er staat helaas niet in dat er per 1 augustus het leveranciersmodel gehanteerd gaat worden ( als het goed is) en de energieleverancier dus alle kosten gaat innen voor alle netwerkbeheeders. Dus ook voor Enexis, Leander,ediet etc.

Hallo jvp,

In reactie op je 'kritische noot'; je hebt gelijk hoor, maar we hebben er bewust voor gekozen om hier nu nog niet over te communiceren. Het is te ver in de toekomst voor de meeste klanten. We gaan natuurlijk klanten die hiermee te maken krijgen, wel informeren, maar wanneer de datum 1 augustus wat dichterbij is 😉
Badge
Hey, dit is dan direct de eerste keer dat ik de nieuwsbrief niet ontvangen heb.

Ik heb de nieuwsbrief trouwens inmiddels wel ontvangen... gelukkig maar!
Reputatie 6
Badge +1
@allen,

Is de nieuwe nieuwsbrief al bij iemand binnen gekomen?

Zoja dan heb ik hem wederom weer niet ontvangen. Vorige maand wel, maar dan nu weer niet.

Is hij nog niet verzonden dan heb ik dit bericht nog niet geschreven. Sorry 🆒
Noem eens man en paard. 
Welke maand bedoel je?
Reputatie 6
Badge +1
Noem eens man en paard. 
Welke maand bedoel je?

we leven in juni, dus dat is de nieuwsbrief van de maand Juni.
Oké, nou die over mei kwam 4 weken geleden uit.
Ik heb die van juni ook nog niet ontvangen; die zal dus één dezer dagen in je inbox verschijnen.
Ik zal een melding geven hier als ik 'm heb!
Hoi Jürgen,

Mijn nieuwsbrief voor de maand juni is om 12:14 binnengkomen.
En bij jou??
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

En bij jou??

Dank je voor je bericht. Ik had het al gezin in een ande topic. Bij mij is de nieuwsbrief nog niet binnen op de mail. Echter de vorig zat ook 1 a 2 dagen in, dus ik wil die tijd nog even afwachten, voordat we alle registers gaan open trekken. Hou het gewoon even in de gaten.
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

En bij jou??

Dank je voor je bericht. Ik had het al gezin in een ande topic. Bij mij is de nieuwsbrief nog niet binnen op de mail. Echter de vorig zat ook 1 a 2 dagen in, dus ik wil die tijd nog even afwachten, voordat we alle registers gaan open trekken. Hou het gewoon even in de gaten.

En daar is de postduif met de nieuwsbrief voor juni. Zo te zien loopt alles zoals het moet lopen. Dus ik ga het niet nog eens aansnijden. Het is voor mij dus opgelost.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen