Nieuwe met er adapter Toon ivm slimme meter | Eneco Community
vraag

Nieuwe met er adapter Toon ivm slimme meter

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 9 reacties
Ik heb al een aantal jaren Toon aan de muur hangen. Nu is er onlangs een slimme meter geplaatst en kan ik deze niet uitlezen omdat mijn adapter (versie 401) niet geschikt is. Ik heb geen abonnement (ben geen Eneco klant meer).
Kkunnen jullie mij ondanks dat aan een juiste adapter helpen en zo ja wat zijn de kosten daarvan?
Groet
Groet
Harjan Hooijen
Hooijen@caiway.nl

5 Reacties

Klopt Harjan je moet een type hebben eindigend op 0201.
Maar zonder abo krijg je helaas geen support voor een nieuwe.
Je kan die meetmodule ook niet los kopen bij Eneco.
Mijn advies sluit met een proefperiode van 3 maanden een abo af.
Of je moet op MP gaan zoeken.

Als je toch een abo wilt afsluiten dan kan dat hier;

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens
Brandje,
Ik heb me zojuist aangemeld voor een los abonnement op Toon. Zonde om de mogelijkheden onbenut te laten.
Kin jij nu de bestelling van de adapter voor mij regelen?
Ccontract krijg ik morgen via email binnen.
Het betreft:

Goor graag.
Bedankt alvast
Groet
Harjan Hooijen
Ccontract heb k inmiddels binnen.
Een moderator die dit leest en nu weet dat je een abo hebt kan die nieuwe meetmodule nu naar je toezenden.
Dfnk je er even om dag je ook een P1 kabel nodig hebt?
Reputatie 6
Badge
Hi Hhijssel,

Vanwege privacy heb ik je adres verwijderd uit je bericht. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Heb je zoals @Brandje vraagt een P1 kabel ?

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen