Nieuwe CV kopen, hoe stel ik mijn Toon opnieuw in voor de nieuwe CV ketel | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe CV kopen, hoe stel ik mijn Toon opnieuw in voor de nieuwe CV ketel

Reputatie 1
Badge
Mijn ketel heeft soms kuren, is 20 jaar oud. Wil een nieuwe CV ketel aanschaffen.
Hoe stel ik mijn Toon opnieuw in voor deze nieuwe ketel. En welke ketel kan niet met Toon overweg.

Gr. Dennis
icon

Beste antwoord door Brandje 9 maart 2018, 09:58

Toon®️ hoeft niet apart ingesteld te worden op een nieuwe CV. Als een nieuwe CV is opgestart en daarna pas Toon®️, dan neemt Toon®️ de instellingen automatisch over.
Eigenlijk kan Toon®️ met elke moderne CV overweg.
Misschien een tip om de Consumentengids ook te raadplegen?

Bekijk origineel

5 Reacties

Toon®️ hoeft niet apart ingesteld te worden op een nieuwe CV. Als een nieuwe CV is opgestart en daarna pas Toon®️, dan neemt Toon®️ de instellingen automatisch over.
Eigenlijk kan Toon®️ met elke moderne CV overweg.
Misschien een tip om de Consumentengids ook te raadplegen?
Reputatie 1
Badge
Bij de eerste keer toen Toon geïnstalleerd werd, moest het merk en het type ingevoerd worden. tevens moest je aangeven opentherm of aan/uit. Neemt dit Toon automatisch over bij het plaatsen van een nieuwe CV?
Het toen bij de 1e keer merk en type invullen was "een wasse neus".
Werd puur gebruikt voor statistiek. Er zat dus geen merkkoppeling in je Toon.
Eigenlijk is het CV-ketel profiel enige versies geleden daarvoor in de plaats gekomen, maar dat is puur voor het monitoren van je onderhoud/storingen enz.

Dus wanneer de CV in bedrijf is en Toon wordt opgestart dan neemt Toon de OT gewoon over.
Reputatie 1
Badge
Heren,

Hier ben ik weer, heb afgelopen weekend me verdiept in nieuwe cv's op het internet
Ik lees op het forum dat jullie zeer tevreden zijn over een Intergas i.c.m. de Toon.

Momenteel heb ik een Atag Blauwe Engel met Boiler (bouwjaar 1997).
Welke adviseer jullie de HReco of de Xtreme?
Ik denk dat ik wel kiest voor een CW5 i.v.m. het tapwater.

Er zijn zoveel CV-ketels (Nefit, Remeha, Atag, Vaillant).

Graag jullie advies!

Gr. Dennis
De HReco stond al 3 jaar bovenaan het lijstje van de Consumentenbond.
De net uitgebrachte Extreme nu weer.

Ik zou kiezen voor de nieuwste techniek en dus voor de Extreme gaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen