Nieuw! Bedien ook Philips Hue-lampen met uw Toon® | Eneco Community

Nieuw! Bedien ook Philips Hue-lampen met uw Toon®

• 6 oktober 2014
  • 96 reacties
  • 14698 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Sfeervol, persoonlijk en energiezuinig: dat is de LED-lichtinnovatie Philips Hue. En vanaf eind november kun je deze lampen ook via Toon bedienen. Nieuwsgierig? Houd je mailbox in de gaten. Want vanaf volgende week kun je je via de Toon Nieuwsbrief alvast inschrijven om te kunnen profiteren van een uniek aanbod voor Philips Hue-verlichting. Nu al praten of vragen stellen over Toon en Philips Hue? Laat onderstaand je reactie achter!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

96 Reacties

Badge +5
Hoi Marco, dat is een mooie uitbreiding voor Toon.
Komt er dan ook meteen een schakelschema beschikbaar op Toon want dat lijkt me voor een dergelijk product wel aannemelijk?
Wellicht loop ik vooruit op de nieuwsbrief maar heel nieuwsgierig heb je me wel gemaakt: Inmiddels zijn er ook Hue Lux lampen van uitsluitend 2700k (een kleur!) die in een andere (lagere) prijsklasse vallen, komen deze ook in de aanbieding?
Ik ben zeer benieuwd naar de aanbieding maar ook naar de belangstelling in het forum.
Hoi Marco,

Menige Philips Hue lamp bezitter zit hier op te wachten!
Een goede ontwikkeling; weer een uitbreiding op Toon erbij!!
Reputatie 4
Heb de toon nog niet erg lang hangen, heb al de slimme stekkers en nu komt dit erbij.
Wordt steeds leuker zo!
Nu nog de schakelschema en als het kan ook nog rest van Z-wave zoals dimmers ondersteunen en dan wordt het helemaal super 😃
In november staat er weer een update op de rol; misschien dat een programma mogelijkheid er dan al in zit; afwachten maar!

Dimmers en zo zit ook al in Toon 3.0 dus zal dat ook niet zo lang meer duren, maar dat zal ongetwijfeld 2015 worden.
Reputatie 3
Badge
Ben benieuwd wat voor leuke aanbieding er weer aankomt.

Hopelijk zijn de lampen dan wel voldoende op voorraad.
Ik heb de nieuwsbrief ontvangen, maar er wordt geen aanbieding gedaan voor TOON klanten die al HUE lampen thuis hebben. Jammer. Hebben jullie toch nog een mooi aanbod voor mij?
Reputatie 3
Badge
Ik heb de nieuwsbrief ontvangen, maar er wordt geen aanbieding gedaan voor TOON klanten die al HUE lampen thuis hebben. Jammer. Hebben jullie toch nog een mooi aanbod voor mij?

Ja, daar heb je wel een punt. Er zou voor de mensen die Hue al thuis hebben ook een leuk aanbod moeten zijn. Bijvoorbeeld korting op een enkele Hue of Lux lamp...
Ik ben al in het bezit van HUE lampen en een bridge
Werkt uitstekend
Kunnen we die straks ook bedienen met Toon?
Badge +5

Hier nog geen nieuwsbrief ontvangen. Ben zeer benieuwd.

Hoi Theo,

De nieuwsbrief kwam bij mij rond 11:00 uur binnen. De verspreiding gaat in partijen dus hij kan nog gewoon komen.
Badge +5

Hoi Theo,

De nieuwsbrief kwam bij mij rond 11:00 uur binnen. De verspreiding gaat in partijen dus hij kan nog gewoon komen.

Bedankt Ton.
ik heb nog geen aanbieding gehad

voor deze lampen
adriaan
Badge +5
ik heb nog geen aanbieding gehad

voor deze lampen
adriaan

Hi Adriaan, je bent niet de enige. Ik begrijp ook niet dat er zoveel verschil zit in het verzenden van een link voor een nieuwsbrief. De vorige nieuwsbrief verliep niet zonder problemen en het is te hopen dat het nu opgelost is. Houdt het in de gaten en misschien is er een plausibele verklaring van een moderator.
Reputatie 3
Badge
Hier ook nog geen nieuwsbrief ontvangen maar in de post van MarcoG staat het volgende:

Want vanaf volgende week kun je je via de Toon Nieuwsbrief alvast inschrijven om te kunnen profiteren van een uniek aanbod voor Philips Hue-verlichting.

dus ik wacht nog even een weekje tot de nieuwsbrief binnen komt vallen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb ook nog steeds geen bericht gezien van de aanbieding hue-lampen. Ik denk dat hier ook de postduif is verdwaald. Zeker zijn navigatiesysteem vergeten 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Op de Philips Hue App zijn timerfuncties in te stellen. Toon en de Toon Apps worden geschikt om er de Philips Hue lampen mee te bedienen.
In het aanbod zitten 4 lampen, 3 Hue (gekleurde) en 1 Lux.
Reputatie 1
@Yobotje,

Op de Philips Hue App zijn timerfuncties in te stellen. Toon en de Toon Apps worden geschikt om er de Philips Hue lampen mee te bedienen.

U spreekt over een timerfunctie voor de Hue app, u spreekt echter niet over een timerfunctie op de slimme stekkers. Komt deze er uiteindelijk ook nog? Lijkt me toch ook wel handig.
Ook ik heb hier de eerder genoemde nieuwsbrief nog niet binnen gekregen.

Bert
Reputatie 6
Badge +1
@Yobotje,

U spreekt over een timerfunctie voor de Hue app, u spreekt echter niet over een timerfunctie op de slimme stekkers. Komt deze er uiteindelijk ook nog? Lijkt me toch ook wel handig.
Ook ik heb hier de eerder genoemde nieuwsbrief nog niet binnen gekregen.

Bert

Yobotje zal spreken over en-en. Dus zowel voor de slimme stekker (zie ander topic) als voor deze lampen.
Reputatie 7
Badge +6
@Shiv87,

Er is inderdaad geen aanbieding voor huidige Philips Hue en Toon gebruikers. Misschien komt dat nog, daar is nu verder nog niets over te zeggen.
Badge +5
Ik heb ook nog steeds geen bericht gezien van de aanbieding hue-lampen. Ik denk dat hier ook de postduif is verdwaald. Zeker zijn navigatiesysteem vergeten :)

Of geen bereik misschien? Haha.
Reputatie 7
Badge +6
@Neighbors,

Ik verwijs je graag naar dit topic waar het over het verbeteridee voor de Slimme Stekkers gaat.

De nieuwsbrief wordt in deze week naar alle Toon gebruikers verstuurd. Het kan inderdaad zijn dat je nog geen nieuwsbrief hebt ontvangen. Nog even geduld. 😃
Badge +5
@Yobotje,

Hi Danielle, timerfuncties voor Hue is perfect (ook logisch) maar die Hue App kun je wellicht niet gebruiken voor de Fibaro slimme stekkers of krijgen die een eigen timerfunctie in het menu?
Het zou wel een prijzig timer alternatief zijn waar niet iedere Toon mee aangevuld zal worden.
Ik ben zeer benieuwd of, hoe en wanneer die "Fibaro timerfunctie" beschikbaar zal komen. :?
@Shiv87,

Er is inderdaad geen aanbieding voor huidige Philips Hue en Toon gebruikers. Misschien komt dat nog, daar is nu verder nog niets over te zeggen.

Eigenlijk is dat raar. Ik ben Toon gebruiker vanaf zo'n beetje het eerste uur, al vele jaren trouwe Eneco klant en mensen die vaak switchen en nieuw instappen worden bevoordeeld boven jarenlange trouwe klanten. Dat noem ik niet echt klantfocus.
Reputatie 7
Badge +6
@LecramR,

Hoe bedoel je bevooroordeeld? En met wat?
Het kan zijn dat klanten al Philips Hue in huis hebben. Wij bieden nu alleen een starterspakket aan, vandaar de vraag van de klant. Dat staat los van een aanbod voor Toon mocht je dat bedoelen. De aanbieding voor Toon is trouwens gelijk voor nieuwe als voor bestaande klanten.
@LecramR,

Hoe bedoel je bevooroordeeld? En met wat?
Het kan zijn dat klanten al Philips Hue in huis hebben. Wij bieden nu alleen een starterspakket aan, vandaar de vraag van de klant. Dat staat los van een aanbod voor Toon mocht je dat bedoelen. De aanbieding voor Toon is trouwens gelijk voor nieuwe als voor bestaande klanten.

Goed lezen, beste Danielle. Ik schreef bevoordeeld en niet bevooroordeeld. Dat is iets heel anders.