Niet nakomen van afspraak | Eneco Community
vraag

Niet nakomen van afspraak

  • 18 december 2014
  • 8 reacties
  • 700 Bekeken

Beste Eneco - Guidion
Ik had vandaag om 20.00 uur een afspraak met een monteur voor installatie van Toon, gister keurig een herinnerings SMSJE gehad met het verhaal dat hij tussen 19,30 en 20,30 uur zou komen.
Jammer dat ze de monteur zelf geen herinneringsvsmsje hebben gestuurd.
Er kwam natuurlijk niemand, kwalijkezaak, niet ff afbellen.
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
( zal wel na de feestdagen worden, 1 maand later dan gepland, en dan wel ervoor moeten betalen (zwart gallig))
Ik was er al bang voor, er staan zoveel negatieve berichten hier.
Was zelf heel positief (en nog) maar vind het wel jammer, had graag de thermostaat willen hebben voor mijn vrije dagen.
Laat weten hoe het verder gaat.
Vriendelijke groet O.Huijding

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Vandaag met Eneco gebeld.
Wat blijkt : ze weten zelf niet waarom er geen monteur geweest is.
Vreemd.
Badge
Hm, bij mij ging het gelukkig wel goed met de monteur van Toon. Hij was er keurig volgens afspraak, dus het "natuurlijk kwam er niemand" was bij mij niet zo natuurlijk ;-)
Hopelijk hebben ze wel meteen een nieuwe afspraak voor je gepland?
Reputatie 7
Badge +6
@O.Huijding,

Vervelend dat je geen monteur hebt gezien op de afgesproken datum en tijd. Onze excuses voor het ongemak. Het zal een goede reden zijn waarom je niemand hebt gezien.
Je betaalt nu niet voor de abonnementskosten van Toon. Die gaan uiteraard pas in als Toon geactiveerd wordt door de monteur.
Vandaag met Eneco gebeld.
Wat blijkt : ze weten zelf niet waarom er geen monteur geweest is.
Vreemd.


Buiten is de warmte gratis????????
Dan moeten we toch nog even wachten, dacht ik, toch.....

Ook op zaterdag werken de monteurs voor Toon tot 17:00 uur aan toe.
Wanneer komt de monteur nou? Of is er soms een gebrek aan Toons?
Bedankt voor jullie reactie's
Ik heb voor aanstaande Maandag om 10,00 uur een nieuwe afspraak staan.
Hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
Komen vast vragen, over de bediening van Toon.
Fijne Zondag allemaal
Bedankt voor jullie reactie's
Ik heb voor aanstaande Maandag om 10,00 uur een nieuwe afspraak staan.
Hou jullie op de hoogte van het verdere verloop.
Komen vast vragen, over de bediening van Toon.
Fijne Zondag allemaal


Oké, suc6 morgen en als er vragen zijn dan horen we het wel!

Ook voor jou een prettige zondag!
Beste allen,
Vandaag keurig de Toon monteur thuis gehad.
Iets telaat, maar daar had hij keurig over gebeld.
De installatie verliep keurig en zonder noemens waardige problemen.
Keurig de nieuwste update erop gezet.
De monteur nam de tijd om Toon even uit te leggen, grafieken en instelmogelijkheden
door te nemen.
Eneco / Monteur Prima gedaan.
Ben blij met mijn nieuwe speeltje.

Mooi zo!
Weer een happy Toon gebruiker erbij! Bedankt voor de terugkoppeling!
Heeft de monteur ook uitgelegd dat je gasverbruik pas morgen zichtbaar zal zijn?