Nep-aanbieding Philips Hue? | Eneco Community

Nep-aanbieding Philips Hue?

• 11 april 2018
  • 5 reacties
  • 1110 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 8 reacties
Overal elders is een starterspakket met 3 lampen voor rond de 130,00.

Lekkere aanbieding van eneco: 2 lampen wit-ambient, dimmer en bridge voor 89,00. Tel daar nog een lamp a 34,95 bij op, levert een bedrag van 123.95. Kortom, geen korting van 30%, maar bijna 5% korting.
Laat maar... Dit doet Eneco dus steeds, ons proberen te paaien met nepaanbiedingen! Stop daar eens mee, lever een eerlijke korting, of doe geen moeite.

5 Reacties

Je kan het ene starterspakket niet vergelijken met het andere puur qua berekening.
Pas als je dat andere pakket met vermoedelijk een andere samenstelling en dan met 2 lampen vergelijkt dan heb je het over het zelfde.
Zo kan je er ook naar kijken.?
Ik neem aan dat je een grap probeert te maken.
Uiteraard heb ik juist precies dezelfde hardware gekozen. Zelfs een aanvulling op het 2-lampen starterspakket, zodat het overeenkomt met het starterspakket dat verder overal te koop is. Daarmee valt het pakket veel duurder uit.
Als je het liever hebt, een bestaande starterspakket 'downgraden' met 1 lamp levert een pakket van rond de 100 euro op. Dus 'slechts' 11 euro meer dan deze aanbieding van 30%

Anders gezegd: de aanbieding van 30% = 89,00 is dus blijkbaar normaal 127,14 euro.

Bij bol.com is het starterspakket met 3 lampen (dus 1 meer!) 129,99. Wel, dan kan je maar beter bij Bol.com kopen dan via deze dure Eneco-aanbieding. (Bij Bol.com dus 1 lamp 'gratis'!)
Nog even de link, voor als je het niet gelooft: Philips Hue - Nieuw: 2017 White Ambiance Starterkit inclusief Hue dimmer switch - E27
Waarom zou ik een grapje willen maken? En ongeloof speelt niet.
Ik hield je stelling even tegen het licht.
Mij was niet duidelijk dat de lampen identiek waren.
Dus de echte korting (herrekend) is dus maar 11%; idd een schamele korting.
Bedankt voor je toelichting.
Reputatie 7
Badge +5
Dag @Arco,

Goed dat je dit tegen het licht houdt. De genoemde prijzen in deze aanbieding zijn de inkoopprijzen van zowel de pakketten als de losse producten. Dat bijvoorbeeld bol.com een uitgebreider pakket aanbiedt tegen een andere prijs is voor ons uiteraard pech, maar een bewuste keuze van bol.com.

Overigens viel het mij op (na wat research) dat dit alleen geldt voor de starterspakketten. De losse lampen zijn bijvoorbeeld wel voordeliger wanneer je gebruik maakt van onze actie.

Groet, Denise

Reageer