Na slimme meters te hoog gas en elektra | Eneco Community
beantwoord

Na slimme meters te hoog gas en elektra

• 9 juli 2019
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Reputatie 2
  • Energiekeling (level 11)
  • 32 reacties
beste

ik had vandaag een slimme meters gehad door stedin montuur heeft installatie gedaan darnaa weg
ik had zelf p1 kabel geinstaalerde werk nu wel maar op de staat nu een hooge gebruike bedragen of zo

Gas vandaag; -2640.51 m3 - Gas vandaag; €; -1803.21

Stroom vandaag: -11520.42 kwh - Stroom vandaag: €; -2554.82

en ik heb alles gedaan reseten / stroomen kabel eruit 30 seconden en terug enz enz...
10 keer of meerdere keer gedaan.

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door mpleizr 9 juli 2019, 14:58

Hoi @guven goed dat je deze vraag stelt. De min waarden komen voort door het aanpassen van de meterkast(slimme meters)

om 24:00uur reset zich dit automatische en zal toon weer je gewone verbruik laten zien.
Bekijk origineel

4 Reacties

Hoi @guven goed dat je deze vraag stelt. De min waarden komen voort door het aanpassen van de meterkast(slimme meters)

om 24:00uur reset zich dit automatische en zal toon weer je gewone verbruik laten zien.
Reputatie 2
beste

ik ben al sinds een tijdje bezig met inlogen waneer ik een andere wachtwoord herstel ik log gewoon in maar later met de zelfde wachtwoord hellaas herkend ie niet meer moet ik steeds wachtwoord vergeten op druken heel lastig vorige jaar had ook de zelfde problemen.

Ok bedankt ik zal morgen even checken of die goed doet of niet dan zullen u het horen wat het gebeurd is

met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +6
@guven

Morgen staat inderdaad alles weer normaal. Toon begint opnieuw met tellen bij het plaatsen van de nieuwe meters, zoals @mpleizr aangeeft.
Log je direct in op het forum, of ga je via Mijn Eneco naar het forum?
Reputatie 2
Beste

ik ben al bezig lang te inlogen weer via deze link https://forum.eneco.nl
elke keer fout inloggegevens

en mijn probleem is opgelost na 0.00 uur is alles weer in orde

Reageer