Mijn verbruik niet zichtbaar | Eneco Community
beantwoord

Mijn verbruik niet zichtbaar

• 31 december 2017
  • 21 reacties
  • 442 Bekeken

Via "mijn eneco" is mijn verbruik niet zichtbaar. (sinds 29 nov slimme meter)
Toon werkt verder wel gewoon naar behoren.
Maar kan dus online niet mijn verbruik zien. Op de pc zie ik helemaal niets en via de eneco app op mijn telefoon zijn er een aantal dagen wel zichtbaar, maar lang niet alles.

Hoe werkt dit en hoe kan het opgelost worden ?
icon

Beste antwoord door Folkert 2 januari 2018, 13:02

@sanzee1

Dank voor je bericht. We hebben vanaf 27-11-2017 toestemming om je meters uit te lezen dagelijks. Daarvoor mochten wij dat maar eens in de twee maanden. Vandaar dat je pas vanaf de 27ste dagelijks verbruik ziet.
Bekijk origineel

21 Reacties

Bij mij heeft Eneco voor stroom de laatste dag 28 december opgehaald.
Er zal dus door de feestdagen een kleine achterstand zijn.

Het gekke is dus, dat ik een verbruik zie op 3 december, en dan pas weer op 26 dec t/m 29 dec.
Oké, dat is duidelijk niet goed dus.
Misschien dat het ophalen van de standen bij jou in storing staat.
Voor een antwoord op die vraag zal je dus tot 2 januari 2018 van een moderator moeten wachten.
Oké, dat is duidelijk niet goed dus.
Misschien dat het ophalen van de standen bij jou in storing staat.
Voor een antwoord op die vraag zal je dus tot 2 januari 2018 van een moderator moeten wachten.

Dat doen we dan maar 😃
Reputatie 7
Badge +6
@sanzee1

Dank voor je bericht. We hebben vanaf 27-11-2017 toestemming om je meters uit te lezen dagelijks. Daarvoor mochten wij dat maar eens in de twee maanden. Vandaar dat je pas vanaf de 27ste dagelijks verbruik ziet.
ben nieuw op dit forum en heb inderdaad hetzelfde probleem geen waardes op toon electra/ gas
Reputatie 7
Badge +5
@fons

Goed dat je het meldt! Wil je op Toon de externe toegang aanzetten via menu > Toon Support? Zo kunnen wij het e.e.a. voor je nakijken.

Groet, Denise
is aangezet
Reputatie 7
Badge +5
@fons

Bedankt! Helaas staan je meters in storing, waardoor Toon het verbruik niet inzichtelijk kan maken. Ik raad je aan hiervoor contact op te nemen met je netbeheerder Stedin, die kan je er verder bij helpen.

Groet, Denise
heb inmiddels stedin gebelt, is inderdaad storing slimme meters
kan 2 weken duren
dank voor alles
grt fons
@Denise @Folkert

Het antwoord voor mij klopt niet helemaal.

Op de website via mijn eneco, zie ik helemaal geen verbruik, ook niet van december en januari.
Via de mijn eneco app heb, alleen maar een aantal dagen. Dit is heel vreemd.

In december een verbruik op 3 december en daarna pas weer op 26 dec. En op 31 dec ook niets. Hoe kan dit ?

Reputatie 7
Badge +5
@sanzee1

Het verbruik voor december kunnen we helaas niet corrigeren/aanvullen, maar het is wel vreemd dat het momenteel niet goed gaat. Als ik het goed begrijp zie je het verbruik van de afgelopen dagen dus niet in Mijn Eneco (de webversie) maar wel in de app terug?

Groet, Denise
@sanzee1

Het verbruik voor december kunnen we helaas niet corrigeren/aanvullen, maar het is wel vreemd dat het momenteel niet goed gaat. Als ik het goed begrijp zie je het verbruik van de afgelopen dagen dus niet in Mijn Eneco (de webversie) maar wel in de app terug?

Groet, Denise

Klopt helemaal Denise.
Op de webversie zie ik niets.
Als ik vervolgens verbruik download, staat er wel data.
Maar de weergave is niet zoals in de app.
Reputatie 7
Badge +5
@sanzee1

Ik geef het door aan onze webexperts, bedankt voor de toelichting!

Groet, Denise
Reputatie 1
nu ik dit lees allemaal ben ik niet alleen die geen mededelingen meer ontvang.
maar wat moet ik er aan doen of wat kan er aan gedaan worden dat ik weer verbinding krijg met Eneco
Welke mededelingen bedoel je?
Geen verbruik meer in je App Mijn Eneco?
Reputatie 1
ik bedoel op Toon. berichten over verbruik, je maand gebruik, melding dat er een update is enz.
Reputatie 1
al van af december niet meer.
Welke software versie draait nu op je Toon®️?
Reputatie 1
4.11.6
Vraag eerst de nieuwste aan:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109

Reageer