Mijn Eneco voor klanten met alleen Toon abonnement. | Eneco Community
beantwoord

Mijn Eneco voor klanten met alleen Toon abonnement.

• 12 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 231 Bekeken

ik kan geen “mijn Eneco” account aanmaken omdat ik de boodschap krijg dat ik geen klant ben terwijl ik wel een Toon abonnement heb" Hoe los ik dit op....

icon

Beste antwoord door ChantalS 12 augustus 2019, 13:59

@pdehommel

Dat ligt aan hoelang geleden het abonnement afgesloten is. Na het afsluiten van een Toon abonnement duurt het maximaal twee weken voordat je de inloggegevens ontvangt.

Heb je al een klantnummer gekregen ? Zo ja, dan wil ik je vragen om die toe te voegen aan je profiel.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hi @pdehommel

Welkom op het forum. Je kan met alleen een Toon abonnement geen gebruik maken van Mijn Eneco. Voor de Toon app krijg je via de mail inloggegevens.

Groeten Chantal
Bedoel je dat ik die al gehad zou moeten hebben toen ik mijn abonnement afsloot of dat ik ze nu nog zou moeten krijgen?
Van iemand van de Toon helpdesk kreeg ik vanmorgen te horen dat ik de Toon app pas kan gaan gebruiken met een “mijn Eneco” account....
Reputatie 7
Badge +2
@pdehommel

Dat ligt aan hoelang geleden het abonnement afgesloten is. Na het afsluiten van een Toon abonnement duurt het maximaal twee weken voordat je de inloggegevens ontvangt.

Heb je al een klantnummer gekregen ? Zo ja, dan wil ik je vragen om die toe te voegen aan je profiel.

Groeten Chantal
Ik heb op 20 juni een contract gekregen maar zie daar geen klantnummer op staan. Na deze mail heb ik niets meer gehoord... Ik wil graag de Toon app gaan gebruiken maar heb nu geen idee hoe dat te doen.... Vanmorgen via de helpdesk te horen gekregen dat ik een account aan moet maken via mijn Eneco. Zij hebben ook nog gecheckt of mijn Toon goed was ingesteld en dat klopte allemaal...
Reputatie 7
Badge +2
@pdehommel
kan je mij je rekeningnummer sturen via een privebericht ? Dan kijk ik voor je waar het blijft hangen.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +2
@pdehommel

Ik heb het probleem zojuist uitgezet. Zodra we meer horen laat ik het weten. Je klantnummer staat nu in je profiel.

Groeten Chantal
Dankjewel Chantal, ik hoop dat het opgelost wordt.
Reputatie 7
Badge +6
@pdehommel

Je kunt nu inloggen met de gegevens die je hebt aangemaakt toen je Toon hebt besteld. Ik verneem graag van je of dat gelukt is.

Groet,

Folkert

Reageer