Meteradapter | Eneco Community
beantwoord

Meteradapter

Reputatie 2
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 67 reacties
Door de warmte gaat alles wat langzamer ???. Ruim 2 weken geleden toegezegd dat er een nieuwe adapter en P1 kabel naar mij toegestuurd zoe worden? Zie https://forum.toon.nl/software-updates-26/nieuwe-meteradapter-ivm-slimme-meters-2223?postid=33142 Tot nu toe nog niets vernomen of reactie.

Groet Willem
icon

Beste antwoord door Mitchel 27 juli 2018, 16:23

@Wimmer23

Allereerst mijn excuses dat je tot op heden nog niks hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hadden even wind tegen en leveringsproblemen met de meteradapter. Op dit moment zijn de leveringsproblemen opgelost, maar de initiële bestelling kan niet meer bezorgd worden. Als oplossing stuur ik je kosteloos een nieuwe meteradapter toe. Deze ontvang je binnen ca. 2 weken.

Fijn weekend!

Groet,
Mitchel
Bekijk origineel

11 Reacties

Je hebt gelijk Willem!
Het starten van een nieuw topic is vermoedelijk de beste methode.

Je kan ook nog een WhatApp sturen om meer aandacht aan je vraag te geven.
Reputatie 5
Badge +1
@Wimmer23

Allereerst mijn excuses dat je tot op heden nog niks hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hadden even wind tegen en leveringsproblemen met de meteradapter. Op dit moment zijn de leveringsproblemen opgelost, maar de initiële bestelling kan niet meer bezorgd worden. Als oplossing stuur ik je kosteloos een nieuwe meteradapter toe. Deze ontvang je binnen ca. 2 weken.

Fijn weekend!

Groet,
Mitchel
Reputatie 2
Badge +3
@Wimmer23

Fijn weekend!

Groet,
Mitchel

Niet alleen een meteradapter maar ook een P1 kabel. En als het kan binnen een week, tenzij het als brievenbuspost verstuurd wordt... Na volgend weekend effe afwezig...??
Reputatie 6
Badge +2
@Wimmer23

We hebben ook een P1 kabel voor je besteld.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +9
@Wimmer23

Fijn weekend!

Groet,
Mitchel

Niet alleen een meteradapter maar ook een P1 kabel. En als het kan binnen een week, tenzij het als brievenbuspost verstuurd wordt... Na volgend weekend effe afwezig...??

Binnen en week ga je niet halen.. Zitten 10 werkdagen op. (2wkn)
Reputatie 2
Badge +3
Ding, dong. Staat DHL voor de deur met een pakketje van Eneco. De meteradapter... @mAiden kan dus wel binnen een week/5wrkdgn ?. Alleen jammer dat de P1 kabel er niet bij zat..@ChantalS...... Deze is zeker toch 2 wkn onderweg ?? Moet ik anders bij thuiskomst van vakantie alsnog een P1 kabeltje aanvragen,.......,..❓❔?
Reputatie 6
Badge +1
O o o @Wimmer23 :S

Gaat niet helemaal goed zo te lezen. Je hoeft niet na thuiskomst van vakantie alsnog een kabel te bestellen. Ik stop hem nu in een envelop. Als je thuis komt ligt deze bij je op de mat.

Geniet van je vakantie !!!!

Tina
Reputatie 2
Badge +3
O o o @Wimmer23 :S

Gaat niet helemaal goed zo te lezen. Je hoeft niet na thuiskomst van vakantie alsnog een kabel te bestellen. Ik stop hem nu in een envelop. Als je thuis komt ligt deze bij je op de mat.

Geniet van je vakantie !!!!

Tina

???
Reputatie 7
Badge +9
Heeft exact en week geduurd. Normaal is 10werkdagen de standaard.
@Wimmer23 Hier precies zelfde probleem. 2x aangevraagd via online formulier. Na reactie hier op forum via WhatsApp contact gehad. Zou opnieuw verstuurd worden. Na 2 weken nog niks. Vrouw vorige week gebeld. Gene aan telefoon opnieuw besteld en zou deze week zeker binnen komen op ons adres . Tot op heden niks geen DHL tracking code en ondertussen alweer eind van de week. Dus wederom belofte niet nagekomen.
Reputatie 6
Badge +1
@Remcotbos

Nog steeds niets ontvangen? Dit zoek ik voor je uit. Kan je je klantnummer aub in je profiel zetten?

Reageer