vraag

Meter adapter vervangen

Ik heb een nieuwe meter adapter ontvangen die exact hetzelfde eruit ziet als de oude. Klopt het dat ik deze toch moet vervangen.

5 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Markmayo

Welkom op het Toon forum en goed dat je je vraag hier stelt 🙂.

De nieuwe meteradapter ziet er inderdaad hetzelfde uit, alleen verschilt het qua model. Het is raadzaam om de oude meteradapter te vervangen als je een nieuwe hebt gekregen.

Weet je wat de reden is waarom je een nieuw model hebt ontvangen? Zo niet, wil je dan je klantnummer toevoegen aan je profiel? Ik kijk dan graag met je mee.

Groet,
Mitchel
Ik kreeg te horen dat het een oude meter was en daarom kreeg ik een nieuwe? Klantnr is nu toegevoegd.
Reputatie 6
Badge
@Markmayo

Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer. Ik heb een nieuwe meetmodule toegezonden. Deze zal je binnen maximaal tien werkdagen ontvangen.

Groeten Chantal
Hoezo ontvang ik nu een nieuwe meetmodule was juist al verbaasd dat ik een nieuwe adapter ontving.
Reputatie 6
Badge
@Markmayo

De oude stond in he systeem. Ik zie nu dat de nieuwe meetmodule inderdaad gekoppeld is. Er was een korte storing bij ons in het systeem waardoor ik dit eerder niet zag. Ik zal zorgen dat er geen nieuwe wordt verzonden. De oude meetmodule was een module die niet samen kan werken met de nieuwe meters. Ze zien er van buiten hetzelfde uit maar van binnen werken ze net even anders waardoor de nieuwe wel werkzaam zijn in combinatie met nieuwe meters.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen