Meld je aan als Toon Innovator | Eneco Community

Meld je aan als Toon Innovator

• 18 oktober 2017
  • 27 reacties
  • 758 Bekeken

Reputatie 4
We willen je graag betrekken bij de ontwikkeling van nieuwe slimmigheden op Toon. Je doet ons een groot plezier als je je wil aanmelden als Toon Innovator. Eens in de zoveel tijd vragen we je of je een bèta versie van een nieuwe dienst wil testen. De tijd die je hieraan kwijt bent verschilt per keer. Al opgegeven als Toon Innovator? We sturen je binnenkort een uitnodiging voor het nieuwe besloten gedeelte voor Toon Innovators op dit forum. We zijn erg benieuwd wat je van de nieuwe diensten vindt. Aan de hand van jouw feedback passen we de bèta versies aan.

We zijn nu op zoek naar Toon Innovators die mee willen helpen met het testen van de nieuwe Toon-app (bèta versie). De Toon-app bevat een gloednieuw design. Jullie wensen, ideeën en meningen zijn voor ons van groot belang. Als Toon Innovator ontvang je binnenkort meer informatie over de wijze waarop je de ‘beta-versie’ van de nieuwe Toon-app test. Let op: de nieuwe Toon-app is nog niet beschikbaar in de App store of in de Google Playstore.

Hoe krijg je toegang tot de ‘beta-versie’ van de nieuwe Toon-app?

Stap 1
Meld je aan als Toon Innovator. Dit doe je heel simpel door het verzenden van een privébericht naar @Danielle. Al gedaan? Wacht dan op de uitnodiging die je spoedig ontvangt voor het Toon Innovators gedeelte op het Toon Forum.

Stap 2
Accepteer de uitnodiging voor het besloten gedeelte van Toon Innovators.

Stap 3
In de uitnodiging staat hoe je de nieuwe Toon-app test.

Met jullie hulp maken we Toon nog slimmer!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

27 Reacties

Hoi @Lisendy

Een goeie zaak.
Als innovator sta ik al aangemeld
Toegang tot het innovator gedeelte ook, maar gaat dat bij veldtesters wel goed?
Qua uitnodiging bedoel ik dan?
Reputatie 4
Hoi @Brandje,

Dat gaat goed. De veldtesters worden door Quby uitgenodigd.
Reputatie 6
Badge +7
Gedaan .. 👍🏼
Als er toch nog testers worden gezocht, wil ik me hier ook wel voor opgegeven. De Toon regelt hier de CV, maar de warmte wordt over het algemeen geregeld via een aparte thermostaat van de ELGA warmtepomp.
Reputatie 7
Badge +9
@Lisendy,

Ik ben al enige tijd Innovator. Heb Dani voor de zekerheid een pbtje gestuurd. Zeker oren naar om nieuwe dingen te mogen testen.

Groetjes,

Ricardo
Reputatie 2
Badge +1
Hoi, ik heb me op 9 oktober aangemeld als innovator, echter daarna niets meer vernomen. Kun je even kijken of dit goed gegaan is?
Hoi @rene2716

Niet slim je privacy gevoelige info op een openbaar forum te zetten.
Ik zou het verwijderen, een spy-bot heeft je zo gevonden en de komende tijd word je bestookt met SPAM.
Via het rolmenu bij de 3 stipjes rechts beneden kan je je eigen reactie muteren.
Maar......dit kan slechts tot 60 minuten na je plaatsing.
Badge +2
Hoi, ik heb me op 9 oktober aangemeld als innovator, echter daarna niets meer vernomen. Kun je even kijken of dit goed gegaan is?

LET OP Je berichtje van Ton.
Binnen 60 min.
Hoi Jan,

Dan moet jij ook niet quoten. ?
Of uiteraard je quote aanpassen.
Want dat kan alleen jij weer aanpassen?
Badge +2
Hoi Jan,

Dan moet jij ook niet quoten. ?
Of uiteraard je quote aanpassen.
Want dat kan alleen jij weer aanpassen?

?
Reputatie 6
Badge +4
Als je je begin van de maand hebt aangemeld, moet je je dan alsnog weer aanmelden?
Als je je begin van de maand hebt aangemeld, moet je je dan alsnog weer aanmelden?

In het openingsbericht van @Lisendy staat van niet!
Reputatie 4
Badge +5
Heb zojuist een berichtje gestuurd, ben benieuwd.
Reputatie 5
Badge
Ik heb mij pas ook naar aanleiding van de nieuwsbrief aangemeld. Daarna ook niks vernomen. Uiteraard wil ik helpen met testen.
Reputatie 4
Badge +3
Ik ook maar weer een berichtje gestuurd naar Danielle aangezien ik verhuist ben en noey zeker weet of ik nog Toon inovator ben.

Ben benieuwd
Badge
opgegeven.
Reputatie 7
Badge +4
Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een veldtester en een innovator?
Badge +5
@Lisendy,

Ik ben al enige tijd Innovator. Heb Dani voor de zekerheid een pbtje gestuurd. Zeker oren naar om nieuwe dingen te mogen testen.

Groetjes,

Ricardo

Dani? Apart....
Reputatie 7
Badge +9
@Lisendy,

Groetjes,

Ricardo

Dani? Apart....

Dat mag jij apart vinden. Zolang de mensen die het moeten snappen, het maar snappen.
Reputatie 7
Badge +9
Kan iemand uitleggen wat het verschil is tussen een veldtester en een innovator?

Innovator kan iedereen worden, door deelname aan onderzoek aan te zetten op Toon. Als je Profiel match met wat ze zoeken, krijg je een uitnodiging tot testen van bepaalde dingen.

Veldtesters zijn hoofdzakelijk Eneco medewerkers, met heel soms zeer actieve forumleden.
Badge +5
@Lisendy,

Groetjes,

Ricardo

Dani? Apart....

Dat mag jij apart vinden. Zolang de mensen die het moeten snappen, het maar snappen.

Ik vind het inderdaad apart en ongepast Ricardo. Leg eens uit wat ik niet snap.
Reputatie 7
Badge +9
@Lisendy,

Groetjes,

Ricardo

Dani? Apart....

Ik vind het inderdaad apart en ongepast Ricardo. Leg eens uit wat ik niet snap.

Fijne dag verder Theo. Ik ga niks uitleggen, ben je geen verantwoording schuldig.
Badge +5
@mAiden Nu snap ik het wel. Behoeft geen verdere uitleg!
Reputatie 4
Badge +4
Ik wil mij erg graag aanmelden als Toon innovator maar waar doe ik dat?
Heb het forum doorzocht maar kan het niet vinden.
Ik wil mij erg graag aanmelden als Toon innovator maar waar doe ik dat?
Heb het forum doorzocht maar kan het niet vinden.

Heb je het openingsbericht van dit topic van Lisendy gelezen?
Daar staat alle info in.