vraag

Maandbedrag naar Toon

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 29 reacties
Hallo,
kan iemand me even wat uitleg gegeven over hoe ik maandbedragen naar Toon lan (laten) pushen en hoe het verbruikt wordt berekend....

ps: Eneco is niet mijn gas en stroom leverancier..

alvast dank.
gr Dave

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@sddu

Wij kunnen alleen ingeschatte jaarverbruiken sturen wanneer je klant bent bij Eneco. alleen in dat geval kunnen we je advies geven over je maandbedrag.
Badge
Kan ik bel mijn KWh kosten doorgeven zodat jullie die kunnen invoeren?
Reputatie 7
Badge +6
@sddu

Deze functionaliteit zit niet in Toon, dit is helaas niet mogelijk.
Reputatie 4
Badge
is het niet handiger om voor klanten die toon hebben en klant van eneco zijn om de gewijzigde termijnbedrag gelijk op de toon te wijzigen zonder er om te moeten vragen ?
@m_jong

Dat zou een handige oplossing zijn. Achter status verbruik zit er echter een berekening die Toon niet op zichzelf kan maken. Dit gebeurd via het systeem waarmee wij werken, welke wordt gepushed naar Toon, waardoor wijzigen via Toon niet mogelijk is.

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +7
Urgel wrote:

@m_jong

Dat zou een handige oplossing zijn. Achter status verbruik zit er echter een berekening die Toon niet op zichzelf kan maken. Dit gebeurd via het systeem waarmee wij werken, welke wordt gepushed naar Toon, waardoor wijzigen via Toon niet mogelijk is.

Groet, Urgel

Welk systeem is dat dan @Urgel ? Welk programma maak de berekeningen voor Toon ivm Status Verbruik?
@mAiden

We zijn heel transparant, maar die insight is geen toegevoegde waarde voor dit forum/topic 🙂.

Groet, Urgel
Reputatie 7
Badge +7
Urgel wrote:

@mAiden

We zijn heel transparant, maar die insight is geen toegevoegde waarde voor dit forum/topic 🙂.

Groet, Urgel

Was meer me eigen nieuwsgierigheid, omdat ik toch wel eens benieuwd ben met welk programma dit word gedaan.
@mAiden

I know 😉. Je nieuwsgierigheid kan ik me in plaatsen. Zeker geen slechte eigenschap, juist het tegenovergestelde 💪🏾

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen